Bed and Breakfast Benji F

Bed and Breakfast
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Benji F voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Benji F in het Nederlands

goede plek voor onderweg naar Italie

deborahharry
15-9-2012

Ruime kamer met mooi sanitair, TV, lekkere bedden en stoelen. Plaatsje Rothenburg vlakbij is een bezoek meer dan waard. Aardige mensen en lekker en uitgebreid onbijt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Mooie omgeving, vriendelijke mensen

Elma
1-6-2011

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar. De mensen zijn vriendelijk, de kamers schoon en netjes, eten is goed verzorgt

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Benji F

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Benji F in Adelshofen bei Rothenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Benji F zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.