Hotel Schwane

8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Schwane voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schwane in het Nederlands

Geweldig gastvrij en keurig schoon

Vermolen
17-7-2017

Supervriendelijke gastvrouw, heerlijk gegeten en een geweldig grote schone kamer. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Ook een geweldig overnachtingsadres op weg naar Oostenrijk.

leuke plek

schwane hotel
8-1-2012

waardering vind ik een 6, de ligging, service en prijs vind ik zeer voldoende (7).

de kamers, het eten en de kindvriendelijkheid vind ik een 8.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwane in Abtswind, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwane scoort een 8.57 uit 10 op basis van 2 reviews.