Reviews over Zaberfeld

Rustig gelegen hotel

Rinus,
    17-4-2016

Dit hotel is gelegen op het platteland bij het dorp Zaberfeld omgeven door wijnbergen en op 100 mtr. afstand van een klein stuwmeer waarin kan worden gezwommen, als men van rust en natuur houd dan is men hier goed op zijn plaats.

De kamer was erg ruim, dit in tegenstelling tot de badkamer die aan de kleine kant was.

Het personeel is erg klantvriendelijk en de keuken is er top, ontbijt en diner waren er dik in orde, bij mooi weer kan men op het buitenterras eten.

Bij het hotel is het aantal parkeerplaatsen beperkt tot een tiental maar parkeren voor het hotel langs de openbare (land)weg is geen probleem.

Het hotel heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in april 2016
Zaberfeld scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews