Sorteren

Reviews over Wüstenrot

super

maryon_kortekaas
    27-8-2011

Het hotel ligt in het schwabische woud en daardoor in een supermooie omgeving met veel wandelroutes. Ook een een aanrader is de altstadt van Schwabische Hall.

Over het hotel niets dan lof. Het is een particulier hotel en momenteel zijn ze de parkeerplaatsen aan het uitbreiden.(Heb je geen last van) Het ontbijt is uitgebreid en het eten is super. (Of buffetvorm of 4-gangen-menu) Er is voldoende keuze. Wij hebben ook de BBQ daar gehad. Perfect geregeld met wel 10 soorten vlees en 6 soorten vis. De kok bakt dit voor je en brengt alles aan tafel. Echt vakantie dus. Wat ook super is, is dat de koffie/thee/sap 's middags voor je klaar staat met gebak en fruit. Ook het wellnessgedeelte is prima. Wij hebben een top-week gehad!

Waldhotel Raitelberg

Andreas u. Gabi
    2-8-2008

Sehr gute Lage am Waldrand oberhalb Wüstenrots.

Zimmer, Empfangshalle, Speisesaal und Küche topp.

Wellness- u. Fitnessbereich klein, wird aber ab Anfang 2009 bis Mitte 2010 erweitert.

Dieser Bereich ist von 6 - 24 Uhr geöffnet. Alles sehr sauber. Das gesamte Personal sehr freundlich und zuvorkommend. Gehen auf die Wünsche der Urlauber ein. Das Bufett und Menue ( samstags ) eine Wucht. Frühstück ok. Wir haben uns rundum wohl gefühlt und werden bestimmt wiederkommen.