Camping Carpe Diemstersterster

• 8.5Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Carpe Diem is een groene camping in Duitsland vlakbij het Zwarte Woud. Afkoelen kan in het zwembad of in de aangrenzende rivier. De animatie zorgt voor vermaak en eten kan in het restaurant. In het Zwarte Woud kun je prachtig wandelen en genieten van de natuur. Calw is een mooi stadje met karakteristieke vakwerkhuizen.

140 reviews over Camping Carpe Diem

• 2019
    9Sylvia29-08-2019

Topcamping!

Mooie, erg goed verzorgde en schone camping. De huurtent was helemaal compleet, we hebben niets gemist. De omgeving is prachtig en er is enorm veel te doen. De weg die langs de camping loopt is met name in de ochtend niet fijn, maar de oordopjes die klaarlagen boden uitkomst. De eigenaren zijn aardig en erg behulpzaam. Absolute aanrader, deze camping.

• 9Karin21-08-2019

Betoverend mooi

Erg leuke animatie! Fantastisch. Verder ook erg fijn gehad. Allemaal vriendelijke mensen

• 7Ellen11-08-2019

Prima camping

Nederlandse camping met ook Nederlandse animatie (90% is ook Nederlander). Voordelen: kleine, gemoedelijke camping. Schoon sanitair, leuk zwembad, elke dag verse broodjes (misschien wat aan de dure kant, maar bij de bakker dezelfde prijzen), goed eten op terras, leuke animatie. Nadelen: drukke weg die wij wel bleven horen, het is daarom nooit helemaal stil en je hebt daardoor iets minder het gevoel in de natuur te zitten. Weinig last van de trein. Zwembad aan de koude kant (zeker voor onze jongste van 2 jaar), douchen, het is warm en schoon, maar erg prijzig (4min voor 50cent) -> met kinderen is dit niet handig. De grootte van de campingplekken wisselt enorm. Wij hadden gereserveerd en hadden daardoor een mooie grote plek, maar als je dit niet doet zijn de plekken in het hoogseizoen maar klein. Schaduw soms aanwezig. Riviertje leuk, maar lastig om in te komen.

• 6Staat v/h sanitair

• 9De Vries05-08-2019

Fijne en gemoedelijke camping met leuke omgeving

Mooie camping met een fijne sfeer. Veel te doen in de omgeving en goede faciliteiten op de locatie. Veel medereizigers schrijven over de weg. Wij hoorden de weg zeker de eerste dag maar daarna niet meer. In de avond is het ook erg stil. Iedereen beleeft dit blijkbaar anders. De trein is elektrisch en gast om de 30 min wat ons inziens ook meevalt. Wij vonden het een heerlijke camping met een fijne en gemoedelijke sfeer. Sanitair is oud, muntjes soms irritant , maar alles wel schoon met een goede warme douche. Eigenaars werken keihard om iets moois neer te zetten, ook op je bord in het restaurant. Wij vonden het super en aan te raden.

• 6Dfr05-08-2019

Nete kleine camping.maar nooit meer

De camper plaatsen zijn mooi en lekker ruim. Het sanitair oud maar alles werkt en is goed schoon, alleen jammer dat je 0.50 voor 4min douche nodig hebt. Wij stonden achter aan op de camping Waar je eigenlijk het gevoel had dat je alleen op de camping stond.voor ons niet erg maar voor de kids niet zo fijn , minder contact met andere kinderen. Het wc gebouw is ook een heel eind lopen van af hier net te ver . De eigenaren zijn vriendelijk en helpen je graag. Rivier die langs de camping loopt is leuk om in te spelen alleen je kan er heel slecht in komen en je moet over een andere camper plaats heen lopen . Het zwembad is prima alleen het chemisch toilet waar je gebruik van moet maken bij het zwembad dat kan echt niet meer . Waar wij het meeste last van hadden is de weg die voor de camping langs loopt daar komt heel veel lawaai van af zeker de motor rijders. En dan de trein die achter de camping nog rijd. Daar door kom je niet tot rust.

• 9Fam. de Jong01-08-2019

Prima camping voor kort of langer verblijf.

Uitstekende camping, mooie ruime plekken, veel privacy ondanks het feit dat het wat drukker was. Zeer schoon sanitair. Leuk zwembad, mooie omgeving. Van de weg hadden wij geen last. Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzame eigenaar. Alles wat nodig is, is aanwezig. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Brenda20-07-2019

Schone nette camping

Eenvoudig schone camping. Beheerders en personeel zijn vriendelijk. Eten is prima Nadeel de drukke weg.

• 9Schreuders13-07-2019

Fantastisch een aanrader

Mooie camping Net sanitair Mooie omgeving

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Rein Veldhoven02-09-2018

Goede camping we komen er zeker terug.

De nederlandse eigenaar lijkt in 1ste instantie wat stug maar dat valt naderhand erg mee sterker hij doet er alles aan om je vakantie tot een succes te maken. De kaart in het restaurant is prima en het eten is goed. In het zwembad lijkt het wel spanje zeker als alle parasols open staan. Beide eigenaren zitten geen moment stil en de natte ruimtes zijn altijd schoon.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9JTD02-09-2018

Wat een leuke plek

Wij huurde een zeer complete en ruime tent voor twee weken. De tent stond op een houten vlonder. Zelfs knijpers waren aanwezig en we hebben ook veel aan de picknicktafel gezeten die erbij stond. Wij hoorde de auto weg wel wat, maar hebben daar geen vervelende last van ervaren.

Het sanitair op de camping wordt uitzonderlijk goed onderhouden. Het eten bij de restauratie is prima en het zwembad is een heerlijke uitkomst. Verder hebben we dammetjes gebouwd in de rivier.

Fietsen huren is een echte aanrader. Wij reden de goed toegankelijke route naar Nagold.

Verder zijn er genoeg leuke wandelroutes in de buurt. Het barfusspark en de Xanderklinge waren bijvoorbeeld erg leuk en avontuurlijk.

De beste supermarkt in de buurt vonden wij de Edeka, vanwege de goede groente en fruit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

8 tips over Camping Carpe Diem

• Mia, 06-06-2014

Eet vooral in het restaurant op de camping. Qua prijs/kwaliteit verhouding hoef je niet ergens te gaan eten.

• Jane, 27-02-2014

schloss Lichtenstein Kamelenfarm

• N Hendriks, 31-07-2013

Je kan niet de TomTom co ordinaten gebruiken want dan kom je er niet. Dus straat en nummer intypen.

4 vragen over Camping Carpe Diem

• Marly, 02-05-2018

Iets bezichtigen

Wij willen waarschijnlijk naar deze camping , wat is de moeite waard om echt dingen te zien Tips zijn welkom .

• Mirjam, 31-05-2017

Temperatuur

Hoe koud is het gemiddeld in de zomer 's nachts? Moet je extra isoleren met een luchtbed in de tent? Wordt alles ook snel vochtig?

• van gool, 17-07-2013

Reserveren

Wie weet of er altijd nog wel een plekje op de camping is voor doorreis of dat er echt van te voren moet worden gereserveerd.

Carlo Haren, 04-06-2014

ier is altijd wel plaats reserveren normaal niet nodig ideaal grote standplaatsen die je van beide kanten kunt inrijden

Camping Carpe Diem info

• Aantal sterrenstersterster