We hebben een aantal aanbieders voor Wildberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wildberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Wildberg

Goede camping we komen er zeker terug.

Rein Veldhoven,
    2-9-2018

De nederlandse eigenaar lijkt in 1ste instantie wat stug maar dat valt naderhand erg mee sterker hij doet er alles aan om je vakantie tot een succes te maken.

De kaart in het restaurant is prima en het eten is goed.

In het zwembad lijkt het wel spanje zeker als alle parasols open staan.

Beide eigenaren zitten geen moment stil en de natte ruimtes zijn altijd schoon.

Gereisd met partner in augustus 2018

Wat een leuke plek

JTD,
    2-9-2018

Wij huurde een zeer complete en ruime tent voor twee weken. De tent stond op een houten vlonder. Zelfs knijpers waren aanwezig en we hebben ook veel aan de picknicktafel gezeten die erbij stond.

Wij hoorde de auto weg wel wat, maar hebben daar geen vervelende last van ervaren.

Het sanitair op de camping wordt uitzonderlijk goed onderhouden.

Het eten bij de restauratie is prima en het zwembad is een heerlijke uitkomst.

Verder hebben we dammetjes gebouwd in de rivier.

Fietsen huren is een echte aanrader.

Wij reden de goed toegankelijke route naar Nagold.

Verder zijn er genoeg leuke wandelroutes in de buurt. Het barfusspark en de Xanderklinge waren bijvoorbeeld erg leuk en avontuurlijk.

De beste supermarkt in de buurt vonden wij de Edeka, vanwege de goede groente en fruit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar!

Sonja,
    28-8-2018

Wij huurde een tent via de camping. Een super keus! Alles stond klaar. Heerlijke ruime tent. En slapen op een bed.

We hebben 2 super weken gehad!

De camping is mooi groen, gezelligheid genoeg om op te zoeken, zwembad fijn om af te koelen en vermaak voor de kinderen. Daarnaast voor ieder wat wils op verschillende afstanden van de camping.

Douche/toilet wordt goed schoongemaakt en bijgehouden. Voor douchen betaal je 50ct maar dan sta je 5min onder een heerlijke warme douche. Tijd genoeg!

Kleine puntjes zijn er altijd (maar waren niet van invloed op onze vakantie):

- een plekje met weinig natuurlijke schaduw maar gelukkig een grote parasol

- een matig schenkende waterkoker, met veel kalk

- een tentdeur die niet als luifel gebruikt kon worden

Maar zo als bij vertrek tegen eigenaar gezegd: voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Els Janssen Lok,
    16-8-2018

Wij hebben 2.5 week op deze camping onze vakantie gevierd met onze 3 kinderen van 9 en 7 jaar.

Wij hadden een ruime plaats waar we heel vrij zaten. En aan de beek dat wilde de kinderen heel graag. De kinderen konden met zwembanden een stukje op de rivier drijven.

Wij vonden het echt een top camping met alle voorzieningen die wij nodig hadden. Het sanitair was heel schoon en was voldoende . We hebben niet hoeven wachten voor de douches of het toilet.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Mèt heerlijke kookkunsten. We hebben een aantal keer lekker in het restaurant gegeten(maaltijd salade is echt een aanrader!). Ook de animatie vonden de kinderen leuk. 2x per dag was prima.Het zwembad was héérlijk. De kids hebben er heerlijk in gespeeld en ook wij konden baantjes trekken en afkoelen.

De 80km weg was de eerste dag wel even wennen. Maar dat wende al snel.Wildberg is leuk en heeft alles wat je nodig hebt

Voor ons was het super!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gewoon heerlijk gekampeerd!

Mirjam,
    27-5-2018

Iedereen stelt andere eisen aan het kamperen. Voor ons was het prima op de camping. De plek die we kregen aan het riviertje was echt super groot. Zo'n grote plek hebben we nog nooit gehad. Met auto, aanhanger, grote tent en kleine tent en nog plek over! Het lawaai van de weg viel echt reuze mee. Normaal gesproken heb je meer "last" van lawaai van de camping zelf dan van die weg hoor. Maar deze camping is heel rustig en heerlijk groen. Volop schaduw en zon op de plek. Wij konden ook nog de rivier in vanaf onze plek. Dat was echt perfect!! Hendrik is een prima man hoor, maar gewoon altijd druk. Niets mis mee. We hebben heerlijk gewandeld met de hond in de omgeving. De broodjes in de ochtend waren best prijzig , maar heerlijk! Het zwembad was wel fris, maar lekker bij warm weer. Het sanitair was schoon, maar wel lastig met muntjes douchen. Je komt altijd tijd te kort. Al met al een prima camping om het Zwarte woud te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Wildberg scoort een 8,6 uit 10, op basis van 14 reviews