We hebben een aantal aanbieders voor Westerheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Westerheim

leuke camping

Marc,
    6-8-2013

We zijn hier een paar dagen gaan staan om op doorreis naar Tsjechie Legoland Guentzburg te bezoeken. Het was zeer mooi weer en dat beinvloed de beoordeling positief. De seizoensplaatsen zijn aan de kleine kant, en zeeeer onefffen. Je hebt dus heel wat stelpoot ondervulling nodig. Voor een paar nachten echter niet zo'n issue. Let op, de aanrijroute bevat nogal wat "stevige klimmetjes". Het aanwezige zwembad is prettig, koud, en schoon. Nadeel echter is dat nergens in het water gesprongen mag worden (te ondiep) en dat het "grote" zwembad naar duitse norm liefts alleen door de gepensioneerde leeftijdsgroep in beslag wordt genomen om baantjes te trekken. Kinderen worden letterlijk uit het bad gekeken, en van nare opmerkingen voorzien naar het kleinere speelbad verwezen. Het Camping personeel is echter verder vriendelijk en correct, het aanwezige restaurant is ook zeer aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een aangename camping met zeer vriendelijk onthaal

walter_vanhemelen,
    1-6-2011

Kwamen hier te staan voor een nacht tijdens doorreis. Kregen een ruime plaats toegewezen voor onze camper. Veel volk was er niet tijdens de week. Vanaf 8h in het winkeltje verse broodjes e.d. Sanitair prima in orde. Camping is ook voorzien van prachtig zwembad, en ligweide. Wij betaalden €23 all-in voor een nacht. Zullen hier zeker bij een volgende doorreis terugkomen.

Gereisd met partner in mei 2011

Een nette plek

J. Riedeman,
    25-6-2010

Een grote camping met vaste seizoensplaatsen. De toeristische plaatsen zijn in een hoek en bij zaak. Als door reis camping zeker perfect.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010
Westerheim scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews