Camping Park Wertheim - Bettingen

7,5

67 reviews over Camping Park Wertheim - Bettingen in het Nederlands

passanten camping

nico ravenstijn, 30-8-2017

Perfect voor een nachtje, als je onderweg bent. Op het veld waar je binnenkomt ligt een prachtig grasmat, wat uit nodigt om met je blote voeten op te stappen. Netjes sanitair, aardige eigenaar, dus prima. En een heerlijk terras voor een biertje en een lekkere schnitzel of iets anders.

Mooie camping aan de Main

mlcvangeffen, 29-8-2017

Mooie nette camping met super schoon sanitair. Wij hadden een mooie plaats aan het water. Regelmatig kwamen er vrachtschepen en hotelboten langs. Vooraan is een speciaal veldje voor 1 overnachting maar ook op het andere gedeelte staan vaak caravans voor 1 nacht. Een paar leuke speeltuintjes en kinderen mogen zelf een rijbewijs maken die ze dan dagelijks kunnen inleveren om 1 uur gratis te skelteren. Het restaurant wordt erg druk bezocht er stond zelfs een rij te wachten om te kunnen eten. Tegenover de camping op 1 km. afstand is Wertheim Outlet village waar je veel merkkleding kunt kopen. Wertheim is een mooie oude stad waar je een kasteel/ ruïne kunt bezoeken. Met terrasjes en winkeltjes. Leuke camping ook voor een paar dagen.

Perfecte ligging en lekker eten.

Suzanne, 20-8-2017

Een fijne doorgangscamping. Ligging is perfect tov A3 en vlak bij een groot outletcenter (zaterdag tot 20 uur open). Goed eten in de bistro en een klein speeltuintje. Vriendelijk ontvangst en een verzorgd trekkersveld.

Relax

Chantal Ghysels, 3-8-2017

Rustige , ruime camping aan rivier de Main. Alles is aanwezig , zeer vriendelijk onthaal. Ook klein winkeltje en leuke bistro met ruim terras .

Ligging van de camping is perfect voor een slaapplek onderweg; vlak bij snelweg (geen geluidsoverlast). Voor doortrekkers mooi grasveld waar je camper/caravan heel makkelijk kan neer zetten. Restaurant prima eten, gastvrije medewerkers die met een glimlach bedienen. (Wel redelijk aan de prijs voor een camping restaurant).

Bij de receptie echt een bullebak van een medewerker. Niet kunnen pinnen, hele preek dat ik contant geld bij me moet hebben. (deze man had echt geen zin om vriendelijk te zijn). Na opnieuw pinapparaat op te starten kon ik toch pinnen maar moest 1 euro extra betalen (pardon). Zakje waar (niet verse) broodjes in gaan moest los betaalt worden.

Douchen met 50 eurocent munten (voor 3 minuten). Sanitair prima in orde.

Vanuit trekkersveld beste wandeling over camping waar seizoen/vaste gasten staan. Van allerlei bouwvallen, s avonds echt donker en ik voelde me niet echt op m'n gemak tijdens mijn wandeling S avonds naar de douche..

wij zullen er niet gauw weer komen.

Mooie doorreis camping

Mark, 23-7-2017

Leuke doorreis camping aan de rivier de Main. Vlak naast A3, niet te horen overigens. Sanitair ziet er netjes uit, recentelijk vernieuwd,den ik. Leuk, eenvoudig restaurant. Eigenaar doet zelfs de moeite om Nederlands te praten.

Prima camping met superkeuken.

Luck en Wil, 7-6-2017

Komen hier al meer dan 20 jaar op onze doorreis naar het zuiden, heen en terugreis is dit een vaste stop en blijven soms een paar dagen hangen, om wat uitstapjes te doen met auto of fiets. Restaurant heeft een prima keuken, en je komt niets te kort.

Echte massale doorgangscamping!

Fam. Dijkstra-Janssens, 19-11-2016

We hebben hier 1 nacht gestaan. Het is echt een doorgangscamping pal aan de snelweg. We hebben er een hapje gegeten en dat was prima in orde.

Het sanitair is gedateerd.

Vriendelijk personeel bij de balie.

De WIFI moet worden betaald en is alleen toegankelijk ergens midden op de camping.

Nooit meer

T van nood, 24-8-2016

Echt waardeloos . Na een hele dag gereden te hebben ben je niet meer zo echt helder en hebben we dus een bordje gemist waarop stond dat de receptie gesloten is tussen Half een en twee ,nou zou dat niet zo heel erg zijn waar het niet dat ze dan ook alles op slot gooien . Geen mens kan er meer in of uit! En dat voor een passanten camping!!!

Na een paar tegenslagen waren we dus wat laat van de camping 13:35 om precies te zijn . Daar stonden we dus voor joker voor de slagbomen . We smeekte of we er alsjeblieft uitmochten want we moesten nog 600 km. Maar de campingeigenaar was zeer onvriendelijk en weigerde de slagboom open te doen . Bij deze mensen gaat het dus duidelijk om het geld en niet om de klant. Tijdens het wachten spraken we meer mensen dat deze eigenaar vreemde regeltjes hanteerde .

Prima camping

svb67, 20-8-2016

Op terugreis via deze camping gegaan. Je kunt kiezen uit een veldje om aangekoppeld te blijven, of het campingdeel zelf. Qua prijs is dat gelijk. Prijs redelijk, internet tegen betaling ( 3g geen verbinding). Sanitair vrij nieuw. Uitzicht over de Main. We zijn 2 nachten gebleven en op de fiets, langs de Main naar Wertheim gegaan (12 km). Mooie stad en goed te fietsen. Plek mag je zelf kiezen. Een aanrader, ook voor meerdere nachten. Geen animatie of zwembad. Snelweg A3 op zicht- en hoorafstand, niet hinderlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Wertheim - Bettingen in Wertheim am Main / Bettingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Wertheim - Bettingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Park Wertheim - Bettingen scoort een 7.46 uit 10 op basis van 69 reviews.