Camping Park Wertheim - Bettingen

70 reviews over Camping Park Wertheim - Bettingen in het Nederlands

Geen aangename overnachtingscamping!

Claudia
19-8-2018

Op de camping gestopt voor overnachting. De hele nacht gereden, kwamen aan om 7.30.

Konden de camping niet op dus gewacht totdat bureau om 8u open ging. Heel onvriendelijk ontvangen. Werd verweten dat ik niet betaald had en dus geen jeton kon krijgen voor slagboom!

Toen ze het op den duur begreep moest ik nog 10 euro bovenop de prijs voor de nacht betalen omdat we voor 10u aangekomen waren!

Zijn in terugkomen van ons reis daar niet meer gestopt!

Prima doorreiscamping aan de Main

Kate
16-8-2018

Prima camping voor een nachtje. Wij kwamen toevallig hier terecht en konden voor 25 euro aangekoppeld staan op een redelijke plek. Lekker gezwommen in de Main en tegen de verwachting in lekker gegeten op het best gezellige terras. De vele vaste plekken zijn vervallen en slecht onderhouden wat het geheel een armoedig aanzien geeft. Sanitair is goed genoeg voor een nachtje. Als doorreiscamping goed, voor langer lijkt het me geen succes.

Prima camping

Claudia Bindinga
9-7-2018

Goede doorreiscamping, sanitair verouderd maar wel schoon. Douchen is 50 cent per 3 min wel erg kort, 4 min of 5 min zou fijner zijn. Vriendelijke personeel. Goed restaurant met lekkere schnitzels en erg gezellige grote veranda bij restaurant waar je onder kan zitten.

passanten camping

nico ravenstijn
30-8-2017

Perfect voor een nachtje, als je onderweg bent. Op het veld waar je binnenkomt ligt een prachtig grasmat, wat uit nodigt om met je blote voeten op te stappen. Netjes sanitair, aardige eigenaar, dus prima. En een heerlijk terras voor een biertje en een lekkere schnitzel of iets anders.

Mooie camping aan de Main

mlcvangeffen
29-8-2017

Mooie nette camping met super schoon sanitair. Wij hadden een mooie plaats aan het water. Regelmatig kwamen er vrachtschepen en hotelboten langs. Vooraan is een speciaal veldje voor 1 overnachting maar ook op het andere gedeelte staan vaak caravans voor 1 nacht. Een paar leuke speeltuintjes en kinderen mogen zelf een rijbewijs maken die ze dan dagelijks kunnen inleveren om 1 uur gratis te skelteren. Het restaurant wordt erg druk bezocht er stond zelfs een rij te wachten om te kunnen eten. Tegenover de camping op 1 km. afstand is Wertheim Outlet village waar je veel merkkleding kunt kopen. Wertheim is een mooie oude stad waar je een kasteel/ ruïne kunt bezoeken. Met terrasjes en winkeltjes. Leuke camping ook voor een paar dagen.

Perfecte ligging en lekker eten.

Suzanne
20-8-2017

Een fijne doorgangscamping. Ligging is perfect tov A3 en vlak bij een groot outletcenter (zaterdag tot 20 uur open). Goed eten in de bistro en een klein speeltuintje. Vriendelijk ontvangst en een verzorgd trekkersveld.

Relax

Chantal Ghysels
3-8-2017

Rustige , ruime camping aan rivier de Main. Alles is aanwezig , zeer vriendelijk onthaal. Ook klein winkeltje en leuke bistro met ruim terras .

Ligging van de camping is perfect voor een slaapplek onderweg; vlak bij snelweg (geen geluidsoverlast). Voor doortrekkers mooi grasveld waar je camper/caravan heel makkelijk kan neer zetten. Restaurant prima eten, gastvrije medewerkers die met een glimlach bedienen. (Wel redelijk aan de prijs voor een camping restaurant).

Bij de receptie echt een bullebak van een medewerker. Niet kunnen pinnen, hele preek dat ik contant geld bij me moet hebben. (deze man had echt geen zin om vriendelijk te zijn). Na opnieuw pinapparaat op te starten kon ik toch pinnen maar moest 1 euro extra betalen (pardon). Zakje waar (niet verse) broodjes in gaan moest los betaalt worden.

Douchen met 50 eurocent munten (voor 3 minuten). Sanitair prima in orde.

Vanuit trekkersveld beste wandeling over camping waar seizoen/vaste gasten staan. Van allerlei bouwvallen, s avonds echt donker en ik voelde me niet echt op m'n gemak tijdens mijn wandeling S avonds naar de douche..

wij zullen er niet gauw weer komen.

Mooie doorreis camping

Mark
23-7-2017

Leuke doorreis camping aan de rivier de Main. Vlak naast A3, niet te horen overigens. Sanitair ziet er netjes uit, recentelijk vernieuwd,den ik. Leuk, eenvoudig restaurant. Eigenaar doet zelfs de moeite om Nederlands te praten.

Prima camping met superkeuken.

Luck en Wil
7-6-2017

Komen hier al meer dan 20 jaar op onze doorreis naar het zuiden, heen en terugreis is dit een vaste stop en blijven soms een paar dagen hangen, om wat uitstapjes te doen met auto of fiets. Restaurant heeft een prima keuken, en je komt niets te kort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Wertheim - Bettingen in Wertheim am Main / Bettingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Wertheim - Bettingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.