Camping Park Wertheim - Bettingen

Camping Park Wertheim - Bettingen
7,3

Omschrijving
Camping Park Wertheim Bettingen wordt veel gebruikt als doorreiscamping vanwege de ligging vlakbij de Duitse snelweg. Het sanitair is hier schoon. Ook kun je verse broodjes bestellen voor de volgende ochtend en goed eten in het restaurant. Kies voor een campingplaats aan de rivier. Op een uur rijden van Frankfurt.

73 reviews over Camping Park Wertheim - Bettingen in het Nederlands

Een camping waar je graag terug komt

Maria Pellegrom,
18-10-2018

Fijne camping op de terugreis van Kroatie dicht bij de snelweg. Vriendelijke ontvangst, mochten gaan staan waar we wilden ook nog plaats aan de main. Wij hebben gekozen om voor 1 nacht aangekoppeld te gaan staan op het grote veld.Keurig saniter en lekker broodjes te bestellen voor de volgende ochtend.

Lekker eten in het restaurant en vriendelijke bediening die flink moeten lopen om het eten van boven naar beneden uit te serveren. Compliment.

Komen de volgende keer graag terug voor een paar dagen.

Rommelige indruk

Henk,
8-10-2018

Als doorreiscamping goed genoeg; voor langdurig verblijf lijkt het me niet prettig. Wie doorreist mag op een groot grasveld staan en moet een flink stuk lopen naar de toiletten, die overigens prima zijn onderhouden. Al moet je er wel een hoge trap voor op. Wifi is bij de receptie een uur per dag gratis. Voor verderop de camping moet je een flink bedrag betalen. Op de camping staan veel rommelige huisjes en campers op vaste plaatsen, wat een armoedige indruk maakt. Langs de rivier zijn alle plaatsen bezet.

Fijne camping dichtbij autobaan A3.

De visser,
21-9-2018

Wij komen hier iedere vakantie terug voor 1 nacht, op doorreis naar huis. Je kan hier aangekoppeld blijven staan. Heerlijke broodjes smorgens, en een restaurant waar je goed en goedkoop lekker kan eten. Modern sanitair, netjes schoon en vriendelijke beheerder. Zeker een aanrader.

Geen aangename overnachtingscamping!

Claudia,
19-8-2018

Op de camping gestopt voor overnachting. De hele nacht gereden, kwamen aan om 7.30.

Konden de camping niet op dus gewacht totdat bureau om 8u open ging. Heel onvriendelijk ontvangen. Werd verweten dat ik niet betaald had en dus geen jeton kon krijgen voor slagboom!

Toen ze het op den duur begreep moest ik nog 10 euro bovenop de prijs voor de nacht betalen omdat we voor 10u aangekomen waren!

Zijn in terugkomen van ons reis daar niet meer gestopt!

Prima doorreiscamping aan de Main

Kate,
16-8-2018

Prima camping voor een nachtje. Wij kwamen toevallig hier terecht en konden voor 25 euro aangekoppeld staan op een redelijke plek. Lekker gezwommen in de Main en tegen de verwachting in lekker gegeten op het best gezellige terras. De vele vaste plekken zijn vervallen en slecht onderhouden wat het geheel een armoedig aanzien geeft. Sanitair is goed genoeg voor een nachtje. Als doorreiscamping goed, voor langer lijkt het me geen succes.

Prima camping

Claudia Bindinga,
9-7-2018

Goede doorreiscamping, sanitair verouderd maar wel schoon. Douchen is 50 cent per 3 min wel erg kort, 4 min of 5 min zou fijner zijn. Vriendelijke personeel. Goed restaurant met lekkere schnitzels en erg gezellige grote veranda bij restaurant waar je onder kan zitten.

passanten camping

nico ravenstijn,
30-8-2017

Perfect voor een nachtje, als je onderweg bent. Op het veld waar je binnenkomt ligt een prachtig grasmat, wat uit nodigt om met je blote voeten op te stappen. Netjes sanitair, aardige eigenaar, dus prima. En een heerlijk terras voor een biertje en een lekkere schnitzel of iets anders.

Mooie camping aan de Main

mlcvangeffen,
29-8-2017

Mooie nette camping met super schoon sanitair. Wij hadden een mooie plaats aan het water. Regelmatig kwamen er vrachtschepen en hotelboten langs. Vooraan is een speciaal veldje voor 1 overnachting maar ook op het andere gedeelte staan vaak caravans voor 1 nacht. Een paar leuke speeltuintjes en kinderen mogen zelf een rijbewijs maken die ze dan dagelijks kunnen inleveren om 1 uur gratis te skelteren. Het restaurant wordt erg druk bezocht er stond zelfs een rij te wachten om te kunnen eten. Tegenover de camping op 1 km. afstand is Wertheim Outlet village waar je veel merkkleding kunt kopen. Wertheim is een mooie oude stad waar je een kasteel/ ruïne kunt bezoeken. Met terrasjes en winkeltjes. Leuke camping ook voor een paar dagen.

Perfecte ligging en lekker eten.

Suzanne,
20-8-2017

Een fijne doorgangscamping. Ligging is perfect tov A3 en vlak bij een groot outletcenter (zaterdag tot 20 uur open). Goed eten in de bistro en een klein speeltuintje. Vriendelijk ontvangst en een verzorgd trekkersveld.

Relax

Chantal Ghysels,
3-8-2017

Rustige , ruime camping aan rivier de Main. Alles is aanwezig , zeer vriendelijk onthaal. Ook klein winkeltje en leuke bistro met ruim terras .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Wertheim - Bettingen in Wertheim am Main / Bettingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Wertheim - Bettingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.