Camping Park Wertheim - Bettingenstersterster

• 8.3Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Park Wertheim Bettingen wordt veel gebruikt als doorreiscamping vanwege de ligging vlakbij de Duitse snelweg. Het sanitair is hier schoon. Ook kun je verse broodjes bestellen voor de volgende ochtend en goed eten in het restaurant. Kies voor een campingplaats aan de rivier. Op een uur rijden van Frankfurt.

81 reviews over Camping Park Wertheim - Bettingen

• 2019
    8snoeko19-08-2019

Perfecte goedkope overnachtingscamping

Perfecte overnachtingscamping, vlakbij de snelweg waarvan je geen last hebt. Goedkoop, veel ruime plaatsen en prima sanitair. Je er ook goed (en veel) eten voor weinig geld. Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Margreet14-08-2019

Prima camping, voor doorreis maar ook voor langer

Op zowel de heenreis als de terugreis hier 1 nacht doorgebracht op doorreis. Een aangename verrassing deze camping. Hartelijk ontvangst, ruime plek die we zelf konden uitzoeken. Eten kon ook nog, de keuken was tot 21 uur geopend en verse broodjes in de ochtend. Sanitair was goed, douche met 50 cent munt voor 3 minuten, geen probleem gezien de prijs van de camping. Totaal 25,50 en dat is vergeleken bij de Italiaanse prijzen een koopje. Het is er heerlijk rustig, de autobahn 3 ligt superdichtbij dus de volgende dag weer snel op pad. Hier komen we graag nog eens terug

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Wim Holland08-08-2019

Prima camping.

Een prima doorgaans camping vlak bij de snelweg, we mochten zelf onze plek uitkiezen. Eten is er goedkoop en prima , sanitair is ook prima. Wel wat eigenaardig personeel aan de receptie, zeker als je voor de eerste keer daar aanwezig bent. Prima broodjes die je kunt bestellen maar je moet wel weten dat je zelf een zakje moet meenemen om de broodjes in te doen. Ik kreeg te horen of ik de broodjes in de hand wilde meenemen omdat ik geen tasje bij mij had. Beetje vreemd maar als je het weet geen probleem. Wij zijn er 2 nachten gebleven en hebben Wertheim en Miltenberg bezocht, erg mooie stadjes aan de Mains. Wij komen er zeker terug.

personeel aan de receptie

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Inge02-08-2019

Ideale doorreiscamping.

Ideale plek voor een doorreiscamping. Aangekoppeld met caravan overnacht, dus je kunt de volgende ochtend zo wegrijden. Wel weinig privacy, maar voor 1 nacht prima. Sanitair was schoon, lekkere broodjes besteld voor de volgende ochtend. Ligt vlak aan de snelweg, maar heb je geen last van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8H bakker27-07-2019

Prima overnachtingscamping!

We hebben hier voor het eerst 1nacht gestaan. Camping vlak bij de snelweg, geluid niet nadrukkelijk aanwezig. Heel vriendelijke ontvangst, konden kiezen waar we wilden staan. Bij vertrek voor 8uur, is een apart veld beschikbaar, zodat je andere gasten niet stoort. Wij hebben op de camping zelf gestaan, prima plek. Het eten was goed, snelle service, en dat bij bijna 40 graden Celsius. Even puzzelen hoe het werkte met de douche. Bij de toiletten hing en dispenser om de toiletbril te reinigen, toiletten zijn wel hoog. Extra senioren hoogte.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7As16-07-2019

Prima camping

Zeker wat langer blijven zodat je een bezoek aan Wurzburg kunt brengen. Een prachtige stad met gratis parkeren

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Maria Pellegrom18-10-2018

Een camping waar je graag terug komt

Fijne camping op de terugreis van Kroatie dicht bij de snelweg. Vriendelijke ontvangst, mochten gaan staan waar we wilden ook nog plaats aan de main. Wij hebben gekozen om voor 1 nacht aangekoppeld te gaan staan op het grote veld.Keurig saniter en lekker broodjes te bestellen voor de volgende ochtend. Lekker eten in het restaurant en vriendelijke bediening die flink moeten lopen om het eten van boven naar beneden uit te serveren. Compliment.

Komen de volgende keer graag terug voor een paar dagen.

• 7Henk08-10-2018

Rommelige indruk

Als doorreiscamping goed genoeg; voor langdurig verblijf lijkt het me niet prettig. Wie doorreist mag op een groot grasveld staan en moet een flink stuk lopen naar de toiletten, die overigens prima zijn onderhouden. Al moet je er wel een hoge trap voor op. Wifi is bij de receptie een uur per dag gratis. Voor verderop de camping moet je een flink bedrag betalen. Op de camping staan veel rommelige huisjes en campers op vaste plaatsen, wat een armoedige indruk maakt. Langs de rivier zijn alle plaatsen bezet.

• 9Staat v/h sanitair

• 9De visser21-09-2018

Fijne camping dichtbij autobaan A3.

Wij komen hier iedere vakantie terug voor 1 nacht, op doorreis naar huis. Je kan hier aangekoppeld blijven staan. Heerlijke broodjes smorgens, en een restaurant waar je goed en goedkoop lekker kan eten. Modern sanitair, netjes schoon en vriendelijke beheerder. Zeker een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 1Claudia19-08-2018

Geen aangename overnachtingscamping!

Op de camping gestopt voor overnachting. De hele nacht gereden, kwamen aan om 7.30. Konden de camping niet op dus gewacht totdat bureau om 8u open ging. Heel onvriendelijk ontvangen. Werd verweten dat ik niet betaald had en dus geen jeton kon krijgen voor slagboom! Toen ze het op den duur begreep moest ik nog 10 euro bovenop de prijs voor de nacht betalen omdat we voor 10u aangekomen waren!

Zijn in terugkomen van ons reis daar niet meer gestopt!

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

3 tips over Camping Park Wertheim - Bettingen

• Cees van de Water, 26-07-2013

Het werd mooi weer en konden op het terras eten. De menukaart was eenvoudig maar goedkoop en de mensen waren vriendelijk.

• toys, 23-08-2015

Rijd bij aankomst niet meteen bij de slagboom naar binnen, maar rijd nog 300 m door over de weg en sla dan na het gebouw aan je linkerhand (receptie/sanitair) direct links af. Hier heb je mooiere plekken en ben je dichter bij het sanitair.

• toys, 23-08-2015

Zorg voor contant geld. Pinnen niet mogelijk

3 vragen over Camping Park Wertheim - Bettingen

• Eva Kruithof de Jong, 01-03-2019

reserveren van een huisje of Caravan

Ik wou graag een 4 of 6 persoons huisje huren van 1 augustus tot met 12augustus

Ik hoor het van jullie of er iets vrij

groeten van Eva kruithof de Jong

• schuttel, 20-05-2018

doorreis

Is het nodig om voor doorreis te reserveren ? 19-07

• Kraaijvanger, 24-02-2017

Open van de camping 2017

Graag een bericht van uw over de openings datums van de camping

Camping Park Wertheim - Bettingen info

• Aantal sterrenstersterster