Camping Azur Wertheim am Main

Camping Azur Wertheim am Main
7,2

6 tips over Camping Azur Wertheim am Main

M. Nijsten, 24-3-2015
Het glasmuseum in Wertheim is aan te bevelen, maar ook de vele fietsroutes langs de rivier de Main in verschillende niveau's (vlak terrein direct langs de rivier, bergachtige route iets verder van de rivier). Ook de schilderachtige stadjes in de omgeving zijn een aanrader. Een camping voor rustliefhebbers, fietsers en wandelaars en gezinnen met grotere kinderen.
Gert en Corine, 4-9-2014

Veel mooie stadjes te bezoeken in de buurt (langs Main en Tauber).

Goede fietsmogelijkheden.

Wendy, 8-8-2014
Neem een kilometer aan kabel mee voor als je op een beetje ongunstige plek staat.

We hebben een aantal aanbieders voor Azur Wertheim am Main voor je op een rij gezet:

H Katsman, 11-5-2013

Stadje Wertheim is erg mooi, en oud huizen en kerkje rond 1450.

Outlet Wertheim is leuk.

Dagje Würzburg zeker doen.

gerard en truus, 12-8-2011
bekijk de video van de camping
gerard en truus, 21-3-2011

Fietsen langs de Mainz, lekker rustig en geen hoogteverschillen.

Wertheim is een leuk stadje met leuke restaurants.