Camping Azur Wertheim am Main

CampingWeer vandaag20°8°
Camping Azur Wertheim am Main
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Azur Wertheim am Main voor je op een rij gezet:

35 reviews over Camping Azur Wertheim am Main in het Nederlands

sfeerloos, ligt aan drukke weg en spoor

Erik
30-8-2018

camping aan de main waar je overigens niet in mag zwemmen, dit kan wel in het naastgelegen gratis gemeentelijk zwembad dat zeer mooi is. camping ligt naast doorgaande weg waardoor je 's nachts behoorlijk last hebt van vrachtverkeer. tevens loopt treinspoor naast camping maar dat merk je alleen tussen zes in de ochtend en twaalf in de avond. wordt veel gebruikt als doortrekcamping. receptie niet al te aardig, klein restaurantje erbij waar je zelf je eten moet halen om op het terras te kunnen zitten. grasmat is overigens prima, evenals sanitair en water/stroom op de plaats. weinig sfeer op de camping.

Prima doorreis camping. Je staat aan het water, waar helaas niet in gezwommen mag worden. Begrijpelijk, want de vrachtschepen en cruiseboten varen vlak voor je tent langs. De rij langs het water is te reserveren, hier moet je 5 euro per nacht extra voor betalen. Niet nodig, want er is altijd plek en je kunt verder naar achteren ook op de rivier kijken. De camping is vrij duur.

Voorste sanitair gebouw is mooi opgeknapt, achterste is nog hopeloos ouderwets waar je bijv. niet kunt afwassen.

Er zit een Lidl in het dorp op loopafstand.

Aan beide zijden van de rivier loopt een drukke weg en achter de camping een spoorbaan die slechts 2x per uur gebruikt wordt. Je hebt hier enigzins last van, maar het zal per persoon verschillen hoeveel je je er aan stoort.

Zwembad is heerlijk en gratis te bezoeken. Verder weinig te beleven. Weinig sfeer.

Prima camping

Inge
28-7-2018

Leuke camping aan de rivier. Je mag je eigen plek kiezen, geen afgebakende plekken, dus je kunt een ruime plek kiezen. Heel mooi zwembad naast de camping waar je gratis gebruik van kunt maken. Dus prima camping. Op de fiets ben je zo in het stadje Wertheim.

Suncamp Holidays

Prima voor op doorreis naar Italië!

Stephanie
21-7-2018

Prima doorreis camping! Je kunt zelf een ruime plek kiezen. Sanitairgebouw bij receptie is net vernieuwd met zelfs een tweepersoonsdouche wat met kinderen erg handig is! Erg leuk gemeente zwembad naast de camping waar je gratis gebruik van kunt maken. Aanrader met kinderen is het huis op de kop, op 15km van de camping!

Mooie camping maar toe aan renovatie

M. Meijerink
16-9-2016

Sanitaire voorziening is oud en al geruime tijd aan vernieuwing toe. Er wordt dagelijks meerdere malen gepoetst maar het heeft niet zoveel zin meer. Het is haast niet meer fris te krijgen.

Restaurant hebben we niet geprobeerd omdat de atmosphere ons er niet aansprak.

De ligging van de camping is mooi aan de Main en op korte afstand fietsen van Wertheim. Supermarkten voor dagelijks inkopen om de hoek. Heel mooi zwembad naast de camping waar de toegang voor campinggasten gratis is.

De camping wordt veel voor gasten op doorreis gebruikt waardoor het vaak een komen en gaan van mensen is. Een band met campingburen opbouwen, als dat al de wens zou zijn, is moeilijk.

De internetverbinding op de camping is gratis. Wij hebben hier gebruik van gemaakt. Werking van het internet was prima.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Wel jammer dat de telefoon niet opgenomen wordt als je vantevoren wilt informeren voor een plaats. Maar volgens mij altijd wel plek vrij op deze camping. Voor ons een overnachting op doorreis. Gezin met 2 kids 42 euro. Prijzig voor een simpele nacht op een grasveld waar we eerst maar eens met de schep de zwanendrollen hebben verwijderd. Sanitair is enorm verouderd. Redelijk schoon maar door ouderdom muffig. Door het weer geen gebruik kunnen maken van het naastgelegen zwembad. Prima voor een keer maar voor ons geen herhaling. Geen last gehad van lawaai door verkeer boten of treinen.

camping met heel veel potentie

renehi
15-7-2016

Plekken zijn mooi en schaduw rijk voor tenten en voor campers wat meer open plekken. De naastgelegen openluchtbad is gratis toegankelijk.

Wat betreft het geluidsoverlast van de trein, die is niet noemenswaardig. Camping restaurant hebben alleen patat gehaald, deze waren goed gebakken. In de buurt zit een goede biergarten, op loopafstand.

De douches zijn een totale aanfluiting. Gelukkig zijn we al wat gewend aangezien we jarenlang in Oostblok landen hebben gecampeerd. De toiletten idem, die werden wel elke dag schoongemaakt. Maar een renovatie is noodzakelijk. Ook de afvalbakken staan, mooi naast de ingang zonder zicht barrière. In de aanwezige Plantenbakken staat verdord gras en de geraniums bloeien ook niet echt florisant.

Aangezien het weer goed was konden we ons elke dag normaal in het zwembad douchen en hebben we een goede vakantie gehad. Ook is er in de omgeving genoeg te doen.

Maar een beetje meer passie voor het werk zou deze camping geen slecht doen.

Vorige beheerders hadden meer kennis van zaken en kwamen vriendelijker over en gaven meer informatie dan de huidige nieuwe beheerders.

Camping ligt erg mooi en fijne plekken, die je zelf mag uitzoeken.

Echter veel overlast van eenden en zwanen op het grasveld,die daar ook hun behoefte doen!

Sanitair is ernstig verouderd en aan een opknapbeurt toe. Verder wel schoon.

Restaurant ongezellig en schnitzels uit de frituur, wat wij niet zo smakelijk vinden.

Beneden een zgn. biergarten, die er onverzorgd uit ziet.

Jammer want wij kwamen erg graag op deze camping, maar zoeken nu iets anders.

Prijs in juli 30,00 euro voor 1 nacht erg hoog, gezien het voorgaande verhaal.

Goedkoop

roersma60
5-7-2016

Mooie camping, die beter kan.

Prima ontvangst, zelf plekje zoeken.

Het was nog niet heel druk, dus plaats genoeg, voor een nachtje 16 euro betaald voor 2 personen staanplaats met stroom en de hond.

Restaurant ook goedkoop en goed, deze was qua wachttijd enorm verbeterd ten opzichte van vorig jaar.

Sanitair moet men echt iets aan gaan doen, wel schoon maar ernstig verouderd.

Broodjes besteld, die zijn de volgende dag om 08:30 uur beschikbaar.

Als je op doorreis bent is dat misschien wat laat.

Slagboom van de camping gaat (pas) om 08.00 uur open, misschien ook een tikje laat.

Prima camping, mooie ligging!

Baarslag, P.H.
23-5-2016

Vriendelijk personeel, goed restaurant Jammer dat de Wifi verbinding niet operationeel te krijgen bleek, ondanks hulp en advies van personeel, bij de receptie leek het goed te gaan maar eenmaal terug op lokatie niet meer.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Azur Wertheim am Main in Wertheim am Main / Bettingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Azur Wertheim am Main zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.