Wertheim am Main / Bettingen

We hebben een aantal aanbieders voor Wertheim am Main / Bettingen voor je op een rij gezet:

vakanties Wertheim am Main / Bettingen

Reviews over Wertheim am Main / Bettingen

Een camping waar je graag terug komt

Maria Pellegrom,
    18-10-2018

Fijne camping op de terugreis van Kroatie dicht bij de snelweg. Vriendelijke ontvangst, mochten gaan staan waar we wilden ook nog plaats aan de main. Wij hebben gekozen om voor 1 nacht aangekoppeld te gaan staan op het grote veld.Keurig saniter en lekker broodjes te bestellen voor de volgende ochtend.

Lekker eten in het restaurant en vriendelijke bediening die flink moeten lopen om het eten van boven naar beneden uit te serveren. Compliment.

Komen de volgende keer graag terug voor een paar dagen.

Rommelige indruk

Henk,
    8-10-2018

Als doorreiscamping goed genoeg; voor langdurig verblijf lijkt het me niet prettig. Wie doorreist mag op een groot grasveld staan en moet een flink stuk lopen naar de toiletten, die overigens prima zijn onderhouden. Al moet je er wel een hoge trap voor op. Wifi is bij de receptie een uur per dag gratis. Voor verderop de camping moet je een flink bedrag betalen. Op de camping staan veel rommelige huisjes en campers op vaste plaatsen, wat een armoedige indruk maakt. Langs de rivier zijn alle plaatsen bezet.

Gereisd met partner in september 2018

Fijne camping dichtbij autobaan A3.

De visser,
    21-9-2018

Wij komen hier iedere vakantie terug voor 1 nacht, op doorreis naar huis. Je kan hier aangekoppeld blijven staan. Heerlijke broodjes smorgens, en een restaurant waar je goed en goedkoop lekker kan eten. Modern sanitair, netjes schoon en vriendelijke beheerder. Zeker een aanrader.

Prima doorreiscamping aan de Main

Kate,
    16-8-2018

Prima camping voor een nachtje. Wij kwamen toevallig hier terecht en konden voor 25 euro aangekoppeld staan op een redelijke plek. Lekker gezwommen in de Main en tegen de verwachting in lekker gegeten op het best gezellige terras. De vele vaste plekken zijn vervallen en slecht onderhouden wat het geheel een armoedig aanzien geeft. Sanitair is goed genoeg voor een nachtje. Als doorreiscamping goed, voor langer lijkt het me geen succes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

redelijke camping met heerlijk gratis zwembad

A,
    15-8-2018

Prima doorreis camping. Je staat aan het water, waar helaas niet in gezwommen mag worden. Begrijpelijk, want de vrachtschepen en cruiseboten varen vlak voor je tent langs. De rij langs het water is te reserveren, hier moet je 5 euro per nacht extra voor betalen. Niet nodig, want er is altijd plek en je kunt verder naar achteren ook op de rivier kijken. De camping is vrij duur.

Voorste sanitair gebouw is mooi opgeknapt, achterste is nog hopeloos ouderwets waar je bijv. niet kunt afwassen.

Er zit een Lidl in het dorp op loopafstand.

Aan beide zijden van de rivier loopt een drukke weg en achter de camping een spoorbaan die slechts 2x per uur gebruikt wordt. Je hebt hier enigzins last van, maar het zal per persoon verschillen hoeveel je je er aan stoort.

Zwembad is heerlijk en gratis te bezoeken. Verder weinig te beleven. Weinig sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Wertheim am Main / Bettingen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 10 reviews