Hotel Art Hotel Weingarten

9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Art Hotel Weingarten voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Art Hotel Weingarten

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Hat mir sehr gut gefallen

Peter Steinle
2-6-2016

Zimmer war nicht sehr groß, das Frühstück hingegen war super, sowie der Service auch.

Preiswertes Hotel

Klaus Bitzonka
13-1-2010

Gut gelegen,mit ein Paar schritten im Zentrum und doch eigene Parkplätze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art Hotel Weingarten in Weingarten bei Ravensburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art Hotel Weingarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Art Hotel Weingarten scoort een 9.17 uit 10 op basis van 2 reviews.