Camping Schwabenmühle

9,1

27 reviews over Camping Schwabenmühle in het Nederlands

Marietje13,
1-12-2018

Wat een fijne plek. We zijn hier 2 nachten geweest maar dat was te kort om de omgeving goed te verkennen, dus komen we er vast nog wel een keer weer. Zeer vriendelijke eigenaren die ons veel konden vertellen over de wijnen uit deze streek en die kon je er ook proeven, ruime plekken, geweldig mooi en goed sanitair en 2 restaurantjes op loopafstand.

Henk en Iet,
24-10-2018

Wat een fantastische camping, alles klopte,

ruime plaatsen, heerlijke schone ruime douches. Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen.zeer vriendelijke mensen in het dorp, twee restaurants waar je tegen betaalbare prijzen goed kunt eten.

Frank en Katharina bedankt voor alles in die 2 weken(verblijf van 30-09 -2018 tot 15-10-2018), we hebben ons bij jullie thuis gevoeld en komen zeker terug.

Groetjes uit Holland van Henk en Iet

In één woord "Geweldig" We kwamen op de camping met de bedoeling 2/3 nachtjes te blijven; het werden twee wéken.

De camping oogt wat kaal maar de plaatsen zijn ruim en er is op de plaatsen aan de rand genoeg schaduw (links in de ochtend, rechts middag)

Het sanitair is fantastisch; genoeg toiletten en douches met gewone mengkranen (gratis) en vooral héél schoon en netjes.

Maar wat wij eigenlijk het allerbelangrijkste vonden; onze gastheer en -vrouw! We werden supervriendelijk en gastvrij ontvangen door Frank & Katherine. Zij runnen deze camping dit seizoen voor het eerst en dat doen zij heel goed.

Je kunt broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Ook kun je bij hen een lekker flesje wijn kopen én natuurlijk het Duitse biertje.

Je loopt vanaf de camping zó dorpje Laudenbach in; klein maar toch twee restaurantjes én een stationnetje(fiets mag gratis mee in trein)

Prachtige fietspaden. Zwemmen doe je natuurlijk in het Waldschwimbad!!

fantastisch

jan,
4-8-2018

zeer nette camping grote plekken vrie ndelijke ontvangst schoon sanitair mooie fietsomgeving

Een week werden ruim 3 weken. Mooie camping.

1) Zeer vriendelijke en erg behulpzame beheerders (sinds dit jaar)

2) 100 goede campingplaatsen, geen vaste plekken. Harde ondergrond, daardoor geen last van plassen na een regenbui.

3) Afh. waar je staat gedeeltelijke schaduwplekken

4) Super mooi sanitair, broodjesservice, winkeltje, kleine bar, TV bij receptie. Zeer goede WIFI (TV-kijken met je tablet/IPAD is geen probleem)

5) Bij aankomst lijkt de camping er onverzorgd eruit zien, maar niets is minder waar. Niet alles wordt (bewust) gemaaid.

6) In plaatselijk restaurant "Zur Krone" in Laudenbach zitten heel veel vliegen, in restaurant "Zur Traube" niet. Hier zijn alleen maar schnitzels te krijgen en geen voorgerechten.

7) Een GEWELDIG fiets- en wandel paradijs. Onbekend is "de Gaubahn" een spoorlijn dat nu een fietspad is van Beiberehren naar Oschenfurt (Main).

Tip: neem een fietsendrager mee.

8) Weikersheim (Schloss), Wurzburg etc.

Uitstekende camping

joanna,
16-7-2018

De camping heeft prima, ruime plaatsen, ongeveer 100. Niet veel schaduw, en een harde ondergrond waarin het lastig haringen slaan is, neem rotspennen mee. Apart, mooi tentenveld met 3 trekkershutten.

Aardige eigenaren, broodjesservice en klein winkeltje. Uitstekend sanitair, super schoon. Tussen 13.00 en 15.00uur middagpauze.

In het dorp, op loopafstand, 2 echte duitse restaurants. En een bakker.

Weikersheim, 4km, is een leuk plaatsje, 3 supermarkten en meerdere restaurants. Prachtig kasteel.

Vanaf de camping kun je de taubertal fietsroute zo oppakken. Het station is vlakbij om eventueel met de fiets heen of terug te gaan, fiets mag gratis in de trein, wel erg hoge in en uitstap.

Kortom uitstekende plek om te kamperen.

Fantastische camping

Mart jenneskens,
29-5-2018

Heel ruime plaatsen en schitterende toiletten

Ligt aan drukke doorgaande weg, veel herrie.

Dick Hijneman,
26-9-2017

Prachtige camping met mooi sanitair. Let op tussen 13.00 en 15.00 gesloten. Wifi ontvangst prima maar niet gratis, 3 dagen voor € 5,00 en 7 dagen voor € 10,00. Geweldige omgeving om te fietsen en supermarkten op 4 km afstand. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Mooie camping met uitstekende ligging

Ad,
25-9-2017

Direct aan Romantische Strasse ligt deze mooie camping met uitstekend sanitair. Vriendelijke ontvangst en actieve informatie over omgeving. Op plattegrond wordt bij aankomst aangegeven op welke plekken tv ontvangst mogelijk is en waar niet. Overigens moet je hier in voor en naseizoen ook rekening houden met zon vanwege hoge bomen.

Gemoedelijke camping

Lia Kiewiet,
17-9-2017

Een niet al te grote camping met mooie plaatsen. Een hartelijk ontvangst met allerlei tips voor de omgeving. Een prachtig verbouwde watermolen waar nu de receptie in is. Maar ook het sanitair gedeelte, zeer schoon en heerlijk verwarmd.

Ook het gedeelte voor de afwas/en voor de was met wasmachine droogtrommel ziet er verzorgd uit. De broodjes service is prima geregeld. De camping ligt in een prachtige omgeving. Fietsen wel een E-Bike is een aanrader, heel mooie routes Met de fiets in de trein gaat ook heel goed. Naar Schrozberg en dan fietsen naar Rothenburg o.b Tauber. Vandaar terug naar de camping op de fiets afwisselende route. Weikersheim is een gezellig plaatsje. Met een mooi slot wat een bezoek waard is. In Laudenbach bij restaurant Traube heerlijk gegeten .Op loopafstand van de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Schwabenmühle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwabenmühle in Weikersheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwabenmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.