Camping Schwabenmühle

21 reviews over Camping Schwabenmühle in het Nederlands

Fantastische camping

Mart jenneskens
29-5-2018

Heel ruime plaatsen en schitterende toiletten

Ligt aan drukke doorgaande weg, veel herrie.

Dick Hijneman
26-9-2017

Prachtige camping met mooi sanitair. Let op tussen 13.00 en 15.00 gesloten. Wifi ontvangst prima maar niet gratis, 3 dagen voor € 5,00 en 7 dagen voor € 10,00. Geweldige omgeving om te fietsen en supermarkten op 4 km afstand. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Mooie camping met uitstekende ligging

Ad
25-9-2017

Direct aan Romantische Strasse ligt deze mooie camping met uitstekend sanitair. Vriendelijke ontvangst en actieve informatie over omgeving. Op plattegrond wordt bij aankomst aangegeven op welke plekken tv ontvangst mogelijk is en waar niet. Overigens moet je hier in voor en naseizoen ook rekening houden met zon vanwege hoge bomen.

Gemoedelijke camping

Lia Kiewiet
17-9-2017

Een niet al te grote camping met mooie plaatsen. Een hartelijk ontvangst met allerlei tips voor de omgeving. Een prachtig verbouwde watermolen waar nu de receptie in is. Maar ook het sanitair gedeelte, zeer schoon en heerlijk verwarmd.

Ook het gedeelte voor de afwas/en voor de was met wasmachine droogtrommel ziet er verzorgd uit. De broodjes service is prima geregeld. De camping ligt in een prachtige omgeving. Fietsen wel een E-Bike is een aanrader, heel mooie routes Met de fiets in de trein gaat ook heel goed. Naar Schrozberg en dan fietsen naar Rothenburg o.b Tauber. Vandaar terug naar de camping op de fiets afwisselende route. Weikersheim is een gezellig plaatsje. Met een mooi slot wat een bezoek waard is. In Laudenbach bij restaurant Traube heerlijk gegeten .Op loopafstand van de camping.

Prima camping

Renee
13-8-2017

Rustige en heel goed onderhouden camping in een mooie streek. Nu eens niet een typisch Duirse camping. Die zijn er dus ook. Geen vaste staanplaatsen waarop er caravans staan met aangebouwde barakken. Iedere morgen vers brood te verkrijgen. Wij hadden een zeer ruime plaats. Iedere plaats eigen waterkraan. Ook het tentenveldje was zoals het moet zijn. Netjes met goed onderhouden grasmat. Heel vriendelijk onthaal met de nodige uitleg over de camping. Als we in de buurt zijn gaan we er zeker nog terug. Overigens het Taubertal is zeker de moeite waard om er een paar dagen te verblijven. Leuke stadjes en prima fietspaden.

Oude reviews (archief)

Kleinschalig en geordend

A.A.M. van Hout
17-10-2015

Niet vergeten badslippers mee te nemen. Heeft een zakelijk karakter, lees commercieel.

Wi-fi Euro 2,-- per toestel op basis van keurig kaartje met gebruikersnaam en passwort.

Electra afrekenen per kWh, borg Euro 10,-- voor de transponder, broodjesservice.

Restaurants in aangrenzend dorp op loopafstand.

Prachtige plek

clemens_1
5-7-2015

Zeer vriendelijke ontvangst echter bijna 2 uur moeten wachten vóór de camping vanwege middagtijd!!! Toiletgebruik in die tijd alleen mogelijk, als iemand anders jou de deur met een pasje opent. Sanitair zeer nieuw en mooi, echter het is te betwijfelen of er voldoende sanitair is in het hoogseizoen. Vanaf de camping kun je prima wandelen en fietsen.

Toch niet zo rustig gelegen

Smit
22-5-2015

Mooi gelegen, werkelijk fantastisch sanitair, vriendelijke, behulpzame eigenaar, goed uitgangspunt voor fietstochten en uitjes. Wat ons tegenviel was het lawaai. Vlak achter de camping op een heuvel ligt een soort overslagsilo van graan. 's ochtends soms wel drie uur lang af en aan rijden van vrachtwagens die geladen werden: gierend geluid, motoren die draaien. Alsof de weg geasfalteerd werd. Ook de doorgaande weg aan de andere kant van de camping gaf wat overlast. Omdat de camping in een klein dal ligt, kan het geluid niet weg. Hinderlijk vonden wij dat de slagboom van 1 - 3 gesloten is en dan kun je dus echt niet met de auto van de camping af. Het warme water in het toiletgebouw is na 23.00 uur afgesloten. Voor nachtbrakers als wij niet prettig.

Fijne camping, mooie omgeving

Carla
20-9-2014

Fijne camping

Wij zijn in augustus voor de tweede keer op camping Schwabenmuhle geweest. Vriendelijke eigenaren, veel informatie in de receptie en een heerlijke omgeving met leuke stadjes op fietsafstand. Echt een omgeving om te wandelen en te fietsen. Een e-bike is in deze omgeving wel aan te bevelen. De prijs van het Wifi is redelijk en de kwaliteit goed.

Mooie camping vlakbij Weikersheim

Fam. Noordhof
24-7-2014

Mooie camping op paar km vanaf Weikersheim

Zeer vriendelijke beheerders en prachtig en zeer schoon sanitair.

Op loopafstand van de camping 2 goede restaurants.

Zeer mooi kasteel in Weikersheim en mooie fietsomgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwabenmühle in Weikersheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwabenmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schwabenmühle scoort een 8.51 uit 10 op basis van 21 reviews.