Camping Walldorf Astoria

25 reviews over Camping Walldorf Astoria in het Nederlands

Ideale doorreiscamping

Herb
14-5-2018

Wij stonden hier één nacht tijdens zowel de heen- als terugreis uit Toscane. We konden onze caravan aangekoppeld op het 'doorreis'-veldje neerzetten. Zeer behulpzame eigenaar.

Fijne doortrek camping

Marlies
4-9-2017

De eigenaars zijn heel erg behulpzaam. Wij komen hier al bijna 30 jaar. Gedateerd toiletgebouw maar wel heel erg schoon,

Oude reviews (archief)

Super voor 1 nacht.

Linda
18-10-2016

Hier overnacht op terugreis. Heel erg vriendelijk en niet duur. Eten in restaurant prima.

Uitstekende doorgangscamping

Theo en Lies
22-9-2016

Ligging dicht bij de autobaan. Vriendelijke beheerder. Je kunt aangekoppeld staan. Restaurant aanwezig en goede maaltijd voor een schappelijke prijs. Schoon sanitair.

Prima doortrekcamping

Jan van de Tonnekreek
16-9-2016

Goed bereikbare doortrekcamping. Weg naast camping 's nachts hoorbaar, maar geen probleem om te slapen. Vriendelijke, behulpzame leiding. Eten goed en goedkoop (schnitzel met uien €7,20; grote bier €2,80). Schoon sanitair, goede douches, 1 grote toiletrol per ruimte (m/v).

Perfecte doorreiscamping

IR
16-8-2016

Vriendelijke ontvangst, begeleid naar plekje waar we aangekoppeld konden blijven staan. Broodjesservice, eenvoudig maar prima sanitair. Restaurant aanwezig, maar geen gebruik van gemaakt. Perfecte doorreis camping. Dicht bij snelweg.

Prima doorreis camping

Jan
3-8-2016

Een goede doorreis camping. Je kunt aangekoppeld blijven staan. Sanitair is gedateerd maar goed. Aparte gebouwen voor toiletten en douches. Dicht bij drukke weg dus wel wat verkeerslawaai. Er is een restaurant maar helaas op maandag gesloten. Daarom niet getreurd want een paar honderd meter van de camping ligt een sportpark met een Pizzeria met Italiaanse en Duitse keuken: een ruime menukaart en prima gerechten. Ook een niet ongezellig terras. Een aanrader dus. Er is Wifi op de camping maar dit werkt eigenlijk alleen dicht bij de receptie en een beetje omslachtig. Er is een mogelijkheid broodjes te bestellen. Ook in het hoogseizoen een schappelijke prijs.

Prima doorreiscamping!

ingrid_van_leuken
19-8-2015

De eigenaar begeleidde ons netjes naar onze plek op een veldje. De caravan kon aangekoppeld blijven staan. Handig! Erg vriendelijke eigenaar. Eenvoudig restaurant, maar prima gegeten

Net sanitair. Mogelijkheid om broodjes te bestellen voor de volgende ochtend. Deze camping heeft alles wat je mag verwachten van een doorreiscamping. Goed bereikbaar, dichtbij de snelweg. Overigens geen geluidsoverlast. Wij komen hier vast nog wel eens.

Onvriendelijke nauwers

Nosca
15-10-2014

Als passant wordt je op een groot kaal terrein gedumpt, vlak aan een drukke weg gelegen.

Toen we bij vertrek aan het eind van de ochtend nog een afwasje wilden doen werden we daadwerkelijk het terrein afgesnauwd. De faciliteiten waren net schoongemaakt (gereed dus) en konden daarom tot 15.00 niet worden gebruikt. WTF??

Absolute 'daar-kom-ik nooit-meer-terug-' camping

Perfecte overnachtingscamping

wich95_1
    25-8-2014

We waren hier zowel tijdens de heen- als de terugreis. Prima voor een nacht. Zorg ervoor dat je niet tussen 12 en 15 uur komt. De camping is dan afgesloten met een hek en je komt er niet in.

Campingeigenaars zijn zeer vriendelijk en doen alles om je op je plaats te krijgen.

Eenvoudige, maar lekkere en goedkope maaltijd.

Kortom, prima tussenstop

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Walldorf Astoria in Walldorf (bij Heidelberg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Walldorf Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Walldorf Astoria scoort een 7.7 uit 10 op basis van 25 reviews.