Hotel Vorfelder

Hotel Vorfelder

4 reviews over Hotel Vorfelder in het Nederlands

'prima uitval basis voor een bezoek aan Heidelberg

Tonny Morssinkhof,
25-7-2018

prima locatie voor een bezoek aan de mooie stad Heidelberg. Het hotel is rustig gelegen met een eigen parkeerplaats, De ontvangst bij de receptie was correct en vriendelijk, De kamer redelijk ruim, voldoende kastruimte, goede boxspring bedden,de badkamer aan de kleine kant maar wel een goede inloopdouche.

mooi terras buiten waar bij mooi weer zowel ontbijt en diner werd geserveerd.

bediening prettig en correct Diner kaart klein , maar wel culinair.

Prijzen van eten alswel drinken aan de hoge kant.

ontbijt goed, voldoende divers zoals men verwachten kan.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldige overnachtingsplek

Johan
21-8-2016

Ontvangst was vriendelijke en late check in was ook mogelijk. Me zoon kwam namelijk pas rond 23:30 uur. Mooie kamers en wij hadden geluk dat we een kamer met balkon hadden. De overige reisgenoten (we hadden 3 dubbel en 1 enkel) waren ook zeer tevreden over hun kamer. Ontbijt was ook erg goed. Echt de moeite waard. Uiteindelijk zijn we op de terugweg vanuit Oostenrijk ook weer naar dit hotel geaan voor een overnachting. We waren zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug. Als overnachting of wellicht om de omgeving te verkennen voor een paar dagen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super!

Petra
23-7-2015

Wij hadden dit hotel voor een overnachting geboekt (op doorreis). Het hotel ligt net van de snelweg af dus ideaal.

We hadden een familiekamer. He-le-maal top! Beneden 2persoonsbed, trap naar boven en boven ook 2 persoonsbed. Enorm veel ruimte!! Ook een eigen terras. Alles was heel schoon en netjes. We hebben bovendien 's avonds prima gegeten en het ontbijt was ook goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Al met al: super!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima hotel!

Helene
28-2-2011

Een goed hotel om onderweg te overnachten. Ruime badkamer met goede douche! Slaapbank op de kamer voor een kind. Restaurant van het hotel niet altijd open, even navragen. Fitnessruimte. Vraag eventueel een kamer aan de achterzijde i.v.m. de straatgeluiden.

Goed ontbijtbuffet. Grote supermarkt iets verderop.

Met de trein(11 min) een middag naar Heidelberg is ook heel leuk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Vorfelder voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vorfelder in Walldorf (bij Heidelberg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vorfelder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.