Hotel Leonardo Heidelberg-Walldorf

5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Heidelberg-Walldorf voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Leonardo Heidelberg-Walldorf in het Nederlands

Opgelicht!

Stefan en Marissa,
2-8-2017

Goede ligging voor tussenstop van Italië naar Nederland, maar daar aangekomen was de kamer twee keer zo door als op website touroperator, zou het eerder andersom verwachten. Ontbijt was karig. Wij keken hoever we zouden komen en zouden daar een hotelletje opzoeken, volgende keer een ander of van tevoren boeken. Want het personeel draait je gewoon een poot uit.... Geen aanrader dus

Gereisd met partner in juli 2017

Gewoon goed

Vicky,
30-7-2017

Ruime kamers en voldoende parkeergelegenheid. Ontbijt was vrij basic.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tussen stop zwitserland

CT
11-7-2016

Heenweg dit hotel gehad Kamer prima. Ontbijt was niks! vleeswaar, kaas, rosbief !! Zalm!! deze zwom in vocht ! Alles lag in de Zon!!! (7.45) raam heeft geen bescherming voor dit Uit gedroogd omgekruld verder zag het buffet er niet erg fris en vers uit. Heb hier alleen broodje jam gegeten Terug weg nh hotel Weinheim gedaan ontbijt hier was fantastisch
Uitgebreid alles vers met kwaliteit producten !!!

Gereisd met partner in juli 2016

Goed overnachtingshotel!

reiziger100
4-12-2013

Ideaal overnachtingshotel op doorreis vanuit zwitserland met kleine kinderen. Goed eten. Prima kamers en aardige bediening voor de kinderen. Gaan we zeker nog eens boeken. Het ligt erg handig vanaf de snelweg en het heeft zelfs een klein speeltuintje voor de kinderen buiten.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Interessant als doorreis hotel

Kristof Gabriels
27-8-2013

DIt is een goed hotel om 1 dag te overnachten bij een doorreis. Het ligt heel dicht bij de autostrade en bij de mooie stad Heidelberg. Dat is zeker een bezoekje waard. Er zijn bovendien nog heel veel mooie dingen in de streek. Rij zeker eens langs de Neckar of bezoek Speyer.

Het hotel is minder geschikt om er meerdere dagen te blijven. De autostrade hoor je toch wel en het voelt allemaal wat zakelijker, minder persoonlijker.

Het ontbijt en het avondeten is wel goed.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Super overnachtingshotel!

ddbach
15-8-2012

Super overnachtingshotel. Ik had een kamer geboekt met 2 aparte bedden ( bij speciale verzoeken op aanraden van de touroperator) en erbij vermeld dat wij een 5 jarig kind mee zouden nemen. Bij aankomst moesten we even wachten tot er iemand bij de receptie was maar daarna verliep het afgeven van het kamerpasje heel snel. De kamer was groot en er zat ook een supermooie badkamer met ligbad in. Wat wij heel attent vonden was dat men zakjes snoep en appelsap had klaargelegd voor onze dochter. Er was ook koffie, thee, chocomel en koekjes, gewoon gratis. De kamerprijs was 119 euro inclusief dit alles en ontbijt. Het ontbijtbuffet was enorm uitgebreid met zowel warme als koude gerechten. Kortom dit is echt een prima hotel om bij te komen na een lange autorit.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het Holiday Inn hotel ligt dichtbij de snelweg, maar net ver genoeg om er niet al te veel last van te hebben. Had om een rustige kamer gevraag bij het boeken, en ook gekregen. Inchecken binnen 2 minuten. Geen ontbijt gehad, maar in plaats daarvan lekker bij een bakkertje in Walldorf koffie en lekkere broodjes gehaald (5 minuten rijden).

Kamer met 2-tweepersoons bedden, ideaal met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Heidelberg-Walldorf in Walldorf (bij Heidelberg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Heidelberg-Walldorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.