Aparthotel Gästehaus Werner

1 review over Aparthotel Gästehaus Werner in het Nederlands

Verschrikkelijk

Anne
13-8-2012

Het verblijf ligt op een industrieterrein en je kunt de ingang nauwelijks vinden. Niet terug te herkennen van de mooie foto's op internet. De hoteleigenaar is tevens aspergeteler en wij waren er in het "hoogseizoen" van de asperges. Naast onze (zeer donkere) kamer was direct het verwerkingsbedrijf voor de asperges, waar op dat moment ca. 20 buitenlandse arbeiders hard werkzaam waren. De werkzaamheden begonnen in de ochtend om 5.00 uur en gingen door tot 's-nachts 24.00 uur. Bijna geen oog dicht gedaan. Voor de rest was hetgeen voor de keuken door moest gaan zeer klein en donker en de koelkast stond in de badkamer, waar je ook in de wastafel je eetgerei af moest wassen. Wij hebben in Duitsland nog nooit zo iets ergs mee gemaakt.

Gereisd met partner in mei 2012

Aparthotel info

Nog geen informatie beschikbaar over Aparthotel Gästehaus Werner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Gästehaus Werner in Walldorf (bij Heidelberg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Gästehaus Werner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.