Walldorf (bij Heidelberg)

We hebben een aantal aanbieders voor Walldorf (bij Heidelberg) voor je op een rij gezet:

Reviews over Walldorf (bij Heidelberg)

Zeker aan te raden voor doorreis met kinderen!

Anita,
    26-8-2018

Op terugweg vanuit Italië deze camping als overnachtingscamping gebruikt. Vriendelijk en gastvrij ontvangst. En door het fijne zwembad, zowel overdekt als openlucht, nog heerlijk even kunnen zwemmen ‘s avonds. Wat zeer gewaardeerd werd door de kids na een dag in de auto!

Zwembad hoort niet bij camping.

Vooraf broodbestelling doorgeven voor de volgende ochtend. En na een smakelijk ontbijt in de caravan op tijd onze reis naar huis voort kunnen zetten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima doorreiscamping

Pennings,
    7-8-2018

1 nacht hier verbleven op doorreis naar Oostenrijk. Aardige medewerkers. Auto met aangekoppelde caravan kon op een groot veld staan. Sanitair schoon, maar wel wat verouderd. En douches waren na 2200 uur dicht. Restaurantje simpel maar goed gegeten. Keuken sloot wel al om 20.30 uur. Vonden wij vroeg.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

'prima uitval basis voor een bezoek aan Heidelberg

Tonny Morssinkhof,
    25-7-2018

prima locatie voor een bezoek aan de mooie stad Heidelberg. Het hotel is rustig gelegen met een eigen parkeerplaats, De ontvangst bij de receptie was correct en vriendelijk, De kamer redelijk ruim, voldoende kastruimte, goede boxspring bedden,de badkamer aan de kleine kant maar wel een goede inloopdouche.

mooi terras buiten waar bij mooi weer zowel ontbijt en diner werd geserveerd.

bediening prettig en correct Diner kaart klein , maar wel culinair.

Prijzen van eten alswel drinken aan de hoge kant.

ontbijt goed, voldoende divers zoals men verwachten kan.

Gereisd met partner in juni 2018

Ideale doorreiscamping

Herb,
    14-5-2018

Wij stonden hier één nacht tijdens zowel de heen- als terugreis uit Toscane. We konden onze caravan aangekoppeld op het 'doorreis'-veldje neerzetten. Zeer behulpzame eigenaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fijne doortrek camping

Marlies,
    4-9-2017

De eigenaars zijn heel erg behulpzaam. Wij komen hier al bijna 30 jaar. Gedateerd toiletgebouw maar wel heel erg schoon,

Gereisd met partner in augustus 2017
Walldorf (bij Heidelberg) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews