Reviews over Waldshut

Leuk historisch stadje...

Marie- Josee en Bert
    27-7-2013

Een middagje Waldshut heeft ons een inzicht en een beleving opgeleverd. Die beleving was dat Waldshut een klein stadje aan de Rijn is waar een gezellige winkelstraat dwars door het centrum gaat. Leuke winkeltjes, 2 mooie stadtorens en even mooie gevels van historische panden.

In deze winkelstraat redelijk wat winkeltjes en boutiekjes waar je lekker kunt neuzen. Maar daar tussen in ook gezellige terrasjes waar je de inwendige mens kunt versterken.

Na een wandeling langs de Rijn zijn wij weer terug getogen naar onze vakantie bestemming Bad Sackingen die eerlijk gezegd toch iets meer te bieden heeft.

Gereisd met partner in juli 2013

Waldshut is een prachtig plaatsje pal aan de Rijn

Linda
    23-6-2008

Waldshut is een prachtig plaatsje pal aan de Rijn. Echt een aanrader om te bezoeken. In het centrum veel terrasjes in de zomer en een gezellige drukte elke dag. Leuke winkeltjes, mooie gebouwen, voor kleine kinderen een fontein om in te spelen en een grote speeltuin onder aan de Rijn. Ook met de fiets goed te bezoeken.

Gereisd anders in Mon Jun 23 2008 22:24:41 GMT+0000 (UTC)
Waldshut scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews