Vakantiepark Feriendorf Waldbrunn

• 7.9Eetgelegenheden

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf Waldbrunn voor je op een rij gezet:

20 reviews over Vakantiepark Feriendorf Waldbrunn

• 2017
    7wessel kroon27-09-2017

Rustig Wat verouderd park

Omdat de huisjes van individuele eigenaren zijn zijn ze ook verschillend qua inrichting. Ons huisje was erg donker En de verlichting moest altijd aan. Ook wifi was matig Tot slecht En voor slechts 1 apparaat. Je moest er ook nog voor betalen. Het park was begin september matig bezet.

• 6Onderkomen
    • 3Activiteiten

• 8Rustige uitvalsbasis29-07-2017

Heel gemoedelijk

Rustig vakantiedorp met woningen die meestal eigendom zijn van ind. eigenaars en periodiek worden verhuurd. Rustig gelegen. Vlakbij ligt een prachtig zwembad (te bereiken door bos) met restauratiemogelijkheid. Heel geschikt voor wandelaars en wie de regio Odenwald wil bezoeken. mooie stadjes als Eberbacj, Mosbach, Erbach, Amorbach,...

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

7Peter Louw09-09-2013

Voor rust en natuur

Huisjes in een mooie natuurlijke omgeving. Op het park is weinig te doen. Wel een goede uitvalbasis om oude dorpjes, ruïnes, kastelen en paleizen te bezoeken. Ook Heidelberg is met de auto goed te bereiken. Mooi zwembad nabij het park. In het volgende dorp een goede supermarkt. Na even zoeken was er ook een goede prijs/kwaliteit restaurant in de buurt. Wel een auto noodzakelijk. Geen wifi in het park, televisie uitsluitend Duitstalig. Iets gedateerd, wel schoon, harde bedden. Vloeren kraken. Alleen met personeel gesproken bij in- en uitchecken. Wel behulpzaam. Parkeren op decentrale parkeerplaatsen.

• 7Eetgelegenheden

• 7isabel De Kesel21-05-2012

Mooi en rustig gelegen vakantiepark

Het grote voordeel van het park is de rustige ligging in de mooie natuur van het Odenwald. Rondom het park zijn er wandelpaden troef. Een echte aanrader in de directe omgeving is het Welnesscenter van Katzenbückel: een splinternieuw, uiterst proper en rustig zwembadcomplex met een fantastisch verwarmd buitenbad (34°C, zicht op het park). Niet te missen uitstappen zijn oa. Mosbach, Heidelberg en Würzburg (dit laatste is wel een uurtje rijden). Het park zelf is goed onderhouden en de huisjes zijn basic ingericht maar wel goed uitgerust. Enkel een microgolf ontbrak. Er is een grote speeltuin voor de kinderen. In het dorpje van Waldbrunn zelf zijn er 2 kleine supermarkten waar je al het nodige vindt. De Netto heeft ook een lekkere bakkerij. Ook de Katzenbückel is een bezoekje waard, er is een oude toren van waarop je een mooi uitzicht hebt op de omringende bossen.

• 7een niet gereformeerde familie08-08-2011

best maar we gaan niet nog een keer

We zijn er dit jaar geweest en opzich is het park prima maar je hebt een huisje en verder niks. Daarbij was er een gereformeerde reisorganisatie en die organiseerde voor hun kinderen e.e.a. maar het maakt dat je ook geen contact maakt als je geen rok aanhebt als vrouw zijnde. Niets tegen die mensen met dat geloof dat zeker niet maar gezellig is anders. Mijn kinderen hadden hierdoor ook geen contacten met andere kinderen. Wel erg jammer dus. Wandelen in de omgeving viel ons wat tegen omdat de meeste routes heel goed aangegeven dat wel maar veel wandelpaden van 3 a 4 meter breed en maakt het wat minder avontuurlijk. Leuk voor de prijs maar volgend jaar zoeken we wat anders.

• 8Paschja17-07-2011

Om heerlijk uit te rusten en te wandelen!

Onze bungalow, gehuurd via TO was mooi schoon en bijzonder gezellig ingericht. Het huisje was in particulier bezit, er stond een flesje wijn voor ons klaar. De omgeving van het huisje was, net als eigenlijk het hele park, goed begroeid wat de privacy ten goede komt. De meeste huisjes zijn in particulier bezit, wat er gezellig aandoet. De sfeer op het park is rustig en wat slaperig, oudere kinderen hebben hier niets te zoeken, kleine kinderen zullen zich wel vermaken. Qua horeca is hier niets te vinden, er is alleen een verse broodjesservice, lekker en niet duur. Pizzeria Calabria is aan te raden (ook om af te halen), hebben ook heerlijke schnitzels. De omgeving van het park is prachtig, uitstekend voor wandelliefhebbers! Eberbach is een heel aardig stadje om eens door heen te wandelen. De Lidl ligt op 10 autominuten van het park.

• 8adejongzwolle17-07-2011

voor rustzoekers

wij verbleven hier een week. Een ideale plek voor rustzoekers. Met kleine of opgroeiende kinderen heb je hier niets te zoeken. Je kunt prima wandelen en plaatsjes in de omgeving bezoeken. Het park is netjes. Veel woningen zijn prive eigendom, maar dat is niet storend. Wij verbleven in hisnr. 148 (ook prive eigendom) Een net huisje maar van de inrichting moet je houden. Keurig schoon, goed bedden en mooi sanitair. Let op: de derde slaapkamer is slechts een plekje tegen het dak op één van de slaapkamers.

• 7b_siebers09-12-2010

Goede basis in het Neckar-gebied.

Tweemaal 3 weken doorgebracht (1999 en 2005)en in 2009 1 week. Goede huizen op grote kavels (type Robinson). Traditioneel ingericht maar daar is niets mis mee. Prima uitgangspunt voor excursies in de mooie omgeving. Wandelingen mogelijk vanaf het park, o.a. naar de Katzenbuckel. Goede restaurants in het dorp en in de gezellige stad Eberbach aan de Neckar op 5 minuten rijden. Weinig voorzieningen op park maar wel groot sportveld en skatebaan waar onze kinderen veel gebruik van hebben gemaakt en op loopafstand zwembad in het Kuurpark (in 2009 gesloten vanwege renovatie). Helaas steeds meer permanente bewoning. Nieuwbouwwijk is ook tegen park aangebouwd. In 2009 iets minder enthousiast dan tijdens onze eerdere bezoeken.

• 8Eetgelegenheden

• 7Sonja20-08-2010

Mooi park, mooie locatie

Feriendorf Waldbrunn is een mooi park in een prachtige omgeving. Prima bungalows, van alle gemakken voorzien (oven / afwasmachine), voldoende privacy en eigen 'tuintje'. Inrichting van de bungalow is alleen wel volledig afhankelijk van de smaak van de eigenaar. Voor ons was het erg fijn dat de hond mee mocht. Zoals zo vele jaren op andere plekken in Duitsland ook nu wederom ervaren dat Duitsland een heel hondvriendelijk vakantieland is. Vanuit Waldbrunn zijn leuke uitstapjes te maken naar de plaatsen in de omgeving. Aanraders zijn Eberbach, Heidelberg en Heilbronn. Maar ook is een rondvaart op de Neckar of een bezoek aan de Heidelberg Zoo leuk ter afwisseling.

• 6Eetgelegenheden

• 10Peter Zelissen11-07-2010

Super mooi en vooral rustig park

Het is er rustig en toch kun je er leuk met je kinderen spelen en jezelf vermaken. Barbequeen in je tuin en lekker lange avonden zitten. Mooi park leuke bungalows en het kost ook nog niet eens veel. De kinderen blij en wij blij vanwege de lage ksoten.

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

1 tip over Vakantiepark Feriendorf Waldbrunn

• Peter Louw, 09-09-2013

Bezoek aan druipsteen grot in Eberstad en de zoutmijn in Bad Friedrichshall zijn de moeite waard. De grotere steden zoals Darmstad en Stuttgart hebben veel schade opgelopen in de wereldoorlog en hebben daardoor weinig monumentale panden.

3 vragen over Vakantiepark Feriendorf Waldbrunn

• Ferry Wobma, 18-04-2016

Huisdieren toegestaan?

Kunnen wij onze Collie meenemen?

• jenny vermeulen, 07-07-2014

dekbedden en kussens

Wat ik nergens kan vinden is moet je zelf dekbedden en kussens meenemen?

• fam zakkendorp, 09-10-2010

Wi-Fi

is er op het park Wi-Fi???????

Peter Louw, 09-09-2013

nee, in ieder geval niet in de huisjes en bij de receptie niets daarover kunnen ontdekken.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan