Hotel Vital- & Wellnesshotel Albblick

Kleine hotelsWeer vandaag10°6°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Vital- & Wellnesshotel Albblick voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Vital- & Wellnesshotel Albblick in het Nederlands

15-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

14-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Leuk maar niet meer

Albblick,
19-7-2017

Leuk hotel, goede faciliteiten, maar het personeel loopt in eigen kleding die soms te wensen overlaat. Hotel is erg gericht op alleen Wellness. Er was een groep van 5 dames, die hun vrije dagen even kwamen vieren. Met een feestje op het terras, waar alle hotelgangers last van hadden gehad. Tot 2 uur nachts, en de hotel directie heeft verzuimd in te grijpen.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel

els_swinkels
12-2-2017

We hadden een ruime, schone en comfortabele (Wellness)kamer met een groot balkon. Het eten was prima: een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en veel keus voor het diner. Het bedienend personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad was lekker ruim; jammer dat de wirlpool ' s morgens altijd ijskoud was. Er waren veel sauna' s, ruimschoots afkoelmogelijkheden; jammer was dat het niet mogelijk was een luchtbad te nemen.

Kortom een fijn hotel om een weekje door te brengen.

Gereisd met partner in februari 2017

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vital- & Wellnesshotel Albblick in Waldachtal-Oberwaldach (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vital- & Wellnesshotel Albblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.