Hotel Bosse

1 review over Hotel Bosse in het Nederlands

Wat een finesse

Peter
16-9-2015

Een erg mooi oud hotel met prachtig vakwerk. Oud maar erg mooi onderhouden. Vriendelijke mensen en overal zie je kleine dingen die net de puntjes op de i zetten. Gewoon de manier waarop de kussens gedrapeerd zijn, waarop de zeepjes rechtop staan en het glaasje sekt bij de ontvangst. En vooral de mooi ingelijste kindertekeningen niet te vergeten. Het ontbijt overtreft alle ontbijten die wij tot nog toe gehad hebben. De mevrouw die het verzorgt verdient een tien met een griffel. Chapeau! Het restaurant was voor ons jammer genoeg net wat te duur want het water liep je in de mond als je de gerechten zag. Beslist een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bosse in Villingen-Schwenningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bosse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bosse scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.