We hebben een aantal aanbieders voor Ulm voor je op een rij gezet:

vakanties Ulm

We hebben een aantal aanbieders voor Ulm voor je op een rij gezet:

Reviews over Ulm

WAt is dat stadhuis mooi

Jan
    26-6-2012

Ulm ligt aan de Donau en heeft een prachtig centrum. Wat meteen van ver opvalt is de hoge kerktoren. De Ulmer Munster is dan ook met 161 meter de hoogste kerktoren ter wereld. Een schritterende kerk, maar minstens zo mooi is het stadhuis met zijn astronomische klok. Die gevels, eindeloos mooi. Ulm is ook de geboortestad van Albert Einstein.

Gereisd met vrienden in Fri Dec 28 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede Overnachtingsplaats

Nicolle
    19-12-2010

Ulm in een prima oovernachtingsplaats als je nog naar Italië wilt doorreizen. We hebben ontzettend goed gegeten bij een eetcafe. Hier was het ontzettend gezellig met de stamgasten. We hebben ontzettend gelachen!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Hoogste kerktoren ter wereld

Bart
    11-11-2010

Ulm klonk voor mij altijd als een klein dorp met een paar boerderijtjes in het zuiden van Duitsland maar niets is minder waar. Ulm is een gigantisch grote universiteitsstad met oud centrum en vele buitenwijken! Hoofdreden om naar de stad aan de Donau te gaan is om de hoogste kerktoren ter wereld te bekijken, de Ulmner Münster en gezegd moet worden, het ziet er erg indrukwekkend uit! Er zijn erg veel winkels in Ulm en iedereen die veel geld heeft kan dit hier goed uitgeven! De omgeving van deze stad is ook schitterend en het ligt niet ver weg (voor Duitse maatstaven) van zowel Stuttgart als München.

Echt een aanrader!

Gereisd zakelijk in november 2010

Een hele leuke stad met veel winkeltjes

Hilda
    4-1-2008

Een hele leuke stad met veel winkeltjes. Ook de kleine straatjes achter het centrum zijn erg leuk. De kerk is ook prachtig. Kortom wij vonden het een leuke stad om te bekijken tijdens onze stop naar Italië.

Gereisd anders in Fri Jan 04 2008 00:54:58 GMT+0000 (UTC)

Een klein gezellig stadje met een indrukwekkende Munster

pascale claus
    19-8-2007

Een klein gezellig stadje met een indrukwekkende Munster (de hoogste kerktoren in Europa), kleine straatjes met prachtige huizen en een prachtige combinatie van hedendaags en historisch. Op een dag heb je er het meeste wel gezien, maar als je in de omgeving bent, is het het waard er eens te stoppen en door te wandelen

Gereisd familie in augustus 2007
Ulm scoort een 8,1 uit 10, op basis van 15 reviews