8,4

17 reviews over Hotel Seligweiler in het Nederlands

Goed hotel voor doorreis

Ton Klerks
27-3-2018

Groot hotel direct aan de snelweg gelegen en goed als overnachtingshotel. Het hotel en de diverse restaurants maken over het algemeen de indruk van een Raststatte met veel snelle passanten. De ontvangst was vriendelijk. De kamer lag in het nieuwe gedeelte was zeer netjes, modern, mooie badkamer en goede bedden. Ondanks dat het dicht bij de snelweg lag, geen geluidoverlast. Het eten in het restaurant was goed en ook het ontbijt was prima, grote keuze in gerechten en alles van goede kwaliteit. Goede en vriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteitverhouding zowel in hotel als restaurant.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Prima hotel op doorreis

Jan de Jonge
7-10-2017

Direct langs de snelweg, makkelijk parkeren. Bij hotel zelf prima eten.Even verderop zit een Quick restaurant.Vlakbij ook een tankstation.Verder weinig sfeervol, maar prima op doorreis.

Gereisd Met partner in juli 2017

Super

Kimberley
16-9-2016

Goede kamers, lekker eten, gezellig terras en welkome ontvangst!

Gereisd Met partner in juli 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Seligweiler voor je op een rij gezet:

Wat een geluk, heerlijk ontbijt, goede kamer

Pharahilde
7-7-2016

Wij waren onderweg van onze vakantie in Italië terug naar huis. Wij zouden er twee dagen over doen, omdat wij een stop wilden maken in Innsbruck. Wij hadden geen reservering, omdat je dan weer verplichtingen hebt, en wij zouden uitkijken naar een hotel langs de snelweg in Duitsland. Dat viel dus tegen. Wij hadden gedacht zo rond 18.00 uur wel iets te vinden, maar het duurde tot 21.00 uur voordat ik een hotel langs de snelweg zag. Snel binnengelopen met de vraag of ze nog een kamer voor 3 personen hadden, en jawel, ik kwam naar buiten met de sleutel. Honden toegestaan, gelukkig als je je Rottweiler meeneemt op vakantie. Kosten 6 euro. Voor 110 euro waren wij onder de pannen, inclusief ontbijt. De keuken van het restaurant was nog open, dus ook nog even lekker gegeten. De kamer was ruim, het derde bed was goed, net zoals het dubbele bed. Voor de hond was er plaats zat. Er was een flatscreen TV, minibar (leeg), en de badkamer was groot. Een groot ligbad, en een douchecel, wasbak en WC. Wel rare kleuren, bruine wanden, okergele baden. Het mocht de pret niet drukken. Heerlijk geslapen, geen last gehad van de snelweg. Het enige nadeel, geen airco of koeling, dus de kamer was warm. Elke kamer heeft wel een balkon, waarop een asbak te vinden is, voor de verstokte rokers onder ons. Het ontbijt was typisch Duits, met harde broodjes, ei met spek, spek, worst, diverse beleg, div. soorten koffie en thee, zeer compleet dus. Overigens, AANRAADER: Het bier van Ulm. Heerlijk! Aangezien wij maar op doorreis waren, zijn mijn waarderingen daarop gebaseerd (bv. ligging, voor ons ideaal, voor vakantie was minder).

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal doorreis hotel

Dirk
16-11-2014

Wij gebruiken dit hotel al verschillende jaren als doorreishotel op onze trip van en naar Italie. Zwembad zorgt voor een vervrissende afkoeling op warme zomerdagen. Gezellig buitenterras om een aperitiefje te nemen na een lange autorit om tot rust te komen. Enig minpuntje is het ontbreken van airco op de kamers. In de zomer kan het heel warm zijn op de kamer wanneer de zon er de hele dag heeft op geschenen. Een raam openzetten is niet aan te raden (lawaai van de A8).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima tussenstop!

alexander en hester
29-10-2014

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. De uitstraling is wat gedateerd (jaren ’70), maar wel netjes, ruim en schoon. De kitvoegen in de badkamer zijn bijvoorbeeld nieuw en strak. Goede bedden, gratis wifi en compleet ontbijt. Het cijfer voor gastvrijheid kan wat hoger, want het buitenterras was half oktober al gesloten bij 22 graden: dan wil je je biertje wel buiten drinken! De Seligweiler familienplatte vonden wij geweldig, met een mooie sortering streekproducten voor nog geen € 15 p.p. Kortom, wil je relaxed naar je eindbestemming, boek dan deze strategisch gelegen tussenstop!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Prima hotel voor onderweg

Mireille
21-7-2014

Hotel Seligweiler ligt vlak naast de snelweg en daarom ideaal om een nachtje door te brengen wanneer je op reis bent. Kamer is prima, ontbijt is lekker en er zit een goed restaurant bij voor een diner. Ook is er een zwembad, maar hiervan hebben wij geen gebruik gemaakt. Prijs/kwaliteit is prima.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Aan snelweg goed voor op doorreis

maria
24-2-2014

Jaren 70 badkamer goed ontbijt fijne bedden

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Ideale ligging voor terugreis vanuit Italie

Ellen
19-6-2013

Een nacht verbleven, op terugreis vanuit Italie. Speeltuin voor de kinderen, mooi groot terras. Kamer was oudbollig, maar schoon en netjes. Geen last van snelweg geluiden. Er was ook een zwembad, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Prima 'doorreishotel' !

miranda
15-7-2012

Vlakbij de snelweg A8 afrit Ulm-Ost. Tussen Stuttgart en Munchen. Geen geluidsoverlast gehad! De kamers zijn niet de modernste maar kraakschoon! Bedden prima en vriendelijk personeel. Goed ontbijt buffet en ook het restaurant 's avonds was erg goed. Zwembad was leuk voor de kids. Even een frisse duik en daarna eten op het buitenterras in het zonnetje. Met tevens een speeltuin voor de kleintjes! Veel parkeerplaastsen.Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding helemaal in vergelijking met de terugreis....(wat armoediger en toch zelfde prijs).

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seligweiler in Ulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seligweiler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.