Hotel Löwen

9,5

11 reviews over Hotel Löwen in het Nederlands

Heel leuk verblijf - als tussenstop naar italië -dicht bij autostrade, heel vriendelijke ontvangst en service, en zeer uitgebreid ontbijt

Een hotel met zeer vriendeiljke bediening, zowel bij de receptie, het restaurant als 's morgens bij het ontbijt. Prettige schone kamers.

Ons verblijf in het hotel is ons zeer goed bevallen. We hebben onmiddellijk een nieuwe boeking gedaan voor februari.

Het verblijf is ons prima bevallen. Het betekent telkens weer een rustpunt in onze reis richting het uiteindelijke vakantie-adres, waardoor we daar uitgerust aankomen.

super

Frank
18-11-2015

Kamers niet te groot { heen reis Italie } terugreis een stuk groter totaal daar 3 nachten verbleven kamer wel super mooi en van alle gemakken voorzien locatie gezellig en warm het is een familie hotel met veel persoonlijke aandacht maar wat eruit springt is toch het uitgebreide ontbijt en diner Ulm leuke stad voor kort verblijf

Dit hotel als tussenstation geboekt. Prima hotel, vriendelijk personeel en meer dan uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt.

Ook het avondeten was prima

Goed hotel, zeer vriendelijke receptie, mooie kamer.

Prima hotel, keurig nette ruime kamers. Erg vriendelijke en servicegerichte dame in het ontbijtrestaurant, we voelden ons echt gast. We hebben in dit hotel overnacht op doorreis naar Italië in de familiekamer (2 kamers aaneengesloten).

mooi plek voor doorreis

christa
16-9-2013

prima service , heerlijk eten alleen op de kamers is het verschrikkelijk warm , 2 nachten hier verbleven en 2 nachten niet kunnen slapen van de hitte

Perfecte plek voor doorreis

Julian
11-8-2012

Op de heen- en terugreis van onze vakantie naar Italie gekozen voor dit hotel; bleek een goede keus, Prima gelegen vanaf de snelweg in een lieflijk Duits pleintje. Hotel is in 2009 met smaak verbouwd; zeer ruime kamers met mooie inrichting en een lekkere douche. Lekker gegeten in het restaurant en 's ochtends een heerlijk ontbijt met aant tafel de vraag hoe je je eitje het liefst hebt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Löwen in Ulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Löwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Löwen scoort een 9.51 uit 10 op basis van 147 reviews.