Gasthof Kreuz

Gasthof

Matig

1 review over Gasthof Kreuz in het Nederlands

2008

Zeer onvriendelijke, norse eigenaar! Toen we aankwamen met

Carrie en Frans
27-1-2008

Zeer onvriendelijke, norse eigenaar! Toen we aankwamen met twee kinderen van 12 en 11 jaar om 20.30 uur (in het hoogseizoen nota bene) in het weekend, was het er geheel donker, er was niets meer te krijgen aan eten en drinken. Er was wel een terras buiten maar dat was dicht Er mocht na 21.00 uur niet meer worden gedoucht. Kamers waren wel goed en schoon, maar door de onvriendelijke bejegening valt dat in het niet. Ontbijt was niets bijzonders en de overige medewerkers waren al net zo onvriendelijk als de eigenaar.

Gereisd Familie in Sun Jan 27 2008 13:29:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Kreuz in Ulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Kreuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.