Hotel InterCityHotel Ulm

Hotel InterCityHotel Ulm

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor InterCityHotel Ulm voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel InterCityHotel Ulm in het Nederlands

Nooit meer

Trudy Jansen
20-7-2017

Wij hadden het intercity hotel geboekt voor 1 nacht omdat we op doorreis waren naar Italie. Wij arriveerden redelijk laat..ongeveer 22.30 uur. Onnodig lang bezig gehouden bij de receptie....onbehulpzame balie medewerker...eindelijk op de kamer aangekomen vonden wij nog verschillende spulletjes en vieze glazen van de vorige gasten...die heb ik nog bij de receptie afgegeven..er werd een beetje lacherig over gedaan..dat vond ik wel slecht..verder van mieheid als een blok geslapen. Het ontbijt was wel redelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterCityHotel Ulm in Ulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterCityHotel Ulm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.