Hotel B&B Hotel Ulm

4 reviews over Hotel B&B Hotel Ulm in het Nederlands

Goed hotel voor overnachting

Ende
19-9-2017

Via een boekingssite om half 10 's avonds nog makkelijk een kamer geboekt voor mooie prijs.

Kamer erg mooi, schone badkamer.

voor 5 euro kan je parkeren in de garage (erg fijn als je overige bagage daar nog in zit als je op doorreis bent).

Ontbijt (8,50 pp) was erg lekker, niet te gek, maar ook niet te simpel.

Al met al een lekker hotel voor als je op doorreis bent, je bent er in 5 min vanaf de snelweg.

Perfect voor 1 nachtje op doorreis

Winterroosje
11-8-2014

Prima, schoon hotel om even een nachtje bij te komen. Prima parkeerplaats erbij, goed bereikbaar vanaf snelweg. Gratis WIFI is ook fijn.

Prima hotel in het centrum van ulm

jurgen
23-7-2014

+ Ondergrondse parking 5 euro onder het hotel.

+ volledig nieuw en zeer verzorgd hotel op 2 min van het centrum.

+ Ontbijt was zeer lekker .

+ Mooie uitzicht op het centrum en treinen.

+ prima voor overnachting richting Oostenrijk.

+ airco op de kamer

- S'nachts toch enig lawaai van de treinen (das wel echt jammer) niet

volledig geluidsdichte ramen.

- Ramen tot op de grond die open gaan zonder beveiliging opgelet met

kinderen en honden zeer gevaarlijk.

- Geen terras

Goed overnachtinghotel

asdejong
10-3-2014

In centrum van de stad. Heeft een eigen parkeergarage voor 5 euro per dag. Splinternieuw en netjes. Ontbijt is prima. Uitzicht vanuit de kamers is niet geweldig ( drukke straat / station-spoor etc). Leuk centrum om wat te eten en rond te kijken. Fam. kamer voor 4 personen zijn prima voor kids tot 15 a 16 jaar.

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Hotel Ulm voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Hotel Ulm in Ulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Hotel Ulm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.