Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe

Kleine hotels
Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Roter Löwe voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe in het Nederlands

Nooit meer

Marco
21-8-2018

Het zwembad was super, even lekker na een lange autorit. De ligging is ook perfect. De kamer (nummer 7) was echt slecht.

Het was serieus plus 30 graden in de kamer waar wij met zn vieren sliepen. Geen oog dicht gedaan door de warmte. Was wel leuk geweest wanneer je nog naar Italië moet rijden. Ook rond 6.30 uur werd je uit je bed gebonkt en geschreeuwd. Personeel was onvriendelijk. Mijn zoon moest noodgedwongen op de bank liggen omdat zijn bed gewoonweg te klein was. Voor ons nooit meer.

2005

Een heerlijke hotel in een leuke stad, en een hele leuke altstadt. Prima om een avond en een nacht te verblijven op doorreis naar een winter of zomerbestemming. Ik kom hier al vele jaren en heb het al regelmatig aanbevolen aan bekenden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe in Ulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.