Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe

Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Roter Löwe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe in het Nederlands

Een heerlijke hotel in een leuke stad, en een hele leuke altstadt. Prima om een avond en een nacht te verblijven op doorreis naar een winter of zomerbestemming. Ik kom hier al vele jaren en heb het al regelmatig aanbevolen aan bekenden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe in Ulm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AKZENT Hotel Roter Löwe scoort een 8.5 uit 10 op basis van 112 reviews.