Hotel Zum Sternen

Weer vandaag3°-1°
Hotel Zum Sternen
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Sternen voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeer goed hotel

Dick,
7-10-2017

Eigenlijk kan geconcludeerd worden, dat dit hotel echt goed is. Zeer vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Een prima keuken.De kamer (die wij hadden op de bovenste verdieping, was groot en van alle gemakken voorzien. Grote open badkamer, apart toilet, koffiemachine, prima bedden, schoon. Badjassen en -slippers standaard. Kluisje en goede wifi.

Ligging van het hotel noopt echter wel tot gebruik van auto om ergens heen te gaan. In de directe omgeving is niet veel te bekennen van restaurants, winkels e.d.

Maar de Bodensee is relatief heel erg dicht bij en dat maakt alles weer goed.

Kortom: uitstekende plek om een paar dagen te vertoeven.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Zum Sternen in het Nederlands

Zeer goed hotel

Dick,
7-10-2017

Maar de Bodensee is relatief heel erg dicht bij en dat maakt alles weer goed.

Kortom: uitstekende plek om een paar dagen te vertoeven.

Karakter Hotel en prima keuken.

Viergever
2-10-2016

Kamers hebben kleine en hoge ramen zodat de omgeving zien je moet gaan staan. Uitstekende keuken en vriendelijk behulpzaam personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Sternen in Uhldingen-Mühlhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Sternen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.