Camping Seeperle

CampingWeer vandaag21°11°
Camping Seeperle
5,7

11 reviews over Camping Seeperle in het Nederlands

Mooi direct aan de Bodensee, maar te duur.

René Bosch
5-7-2018

Een mooie kleine gelegen camping direct aan de Bodensee met vele bezienswaardigheden in de directe omgeving. Helaas veel vaste kampeerders. De camping wordt afgesloten door een enorme grote grote metalen wand, alleen met pas/code te openen, niet erg uitnodigend. Toiletgebouw netjes en schoon, wel betalen voor het douchen. Behalve de Bodensee is er voor kinderen niets te beleven. De prijs vonden wij buitensporig, te weten € 38,50 per nacht exclusief douchen. Geen wifi op de camping. Prachtig gestaan maar na vijf dagen weggegaan. Zeven kilometer landinwaarts een mooie terrassen camping gevonden met op tien minuten lopen een prachtig zwemmeer met onze Acsi kaart betaalden wij € 17,- dan kan je nog een keer uit eten gaan.

Prijs / prestatie totaal niet in relatie, te duur!

Wim & Marianne
31-7-2017

Licht heel mooi aan het bodemmeer met op loopafstand vele toeristische attracties en direct aan fietsroute.

De sanitaire voorzieningen zijn verouderd en worden onvoldoende bijgehouden (dat kan wellicht ook niet gezien de staat van eea).

Leuke plek

Ton van Zanten
6-9-2015

Een mooie kleine camping direct aan de bodenzee. Goede sanitaire voorzieningen en ook bij een drukke periode wordt er een plekje voor je gezocht. Wij reizen met een camper en ook voor 1 nachtje ben je welkom.

We hebben een aantal aanbieders voor Seeperle voor je op een rij gezet:

Gelukkig geen drukke doorreiscamping.

De kampeerplekjes zijn voldoende ruim en groen.

Weinig vaste kampeerders.

Redelijk wat Nederlanders.

Het meer is makkelijk bereikbaar en is de eerste honderd meter niet dieper als je middel, dus geschikt voor kinderen.

Soms is het water wat minder helder als er wind geweest is.

Weinig boten, er is wel een boothelling.

Het sanitair is schoon maar wel wat ouder.

Lekkere douches voor 50 cent.

Geen toiletbrillen.

Brood is niet op de camping, maar wel 500 meter verder bij een boer.

Erg lekker maar vanaf 9 uur open. Het dorp is ook dichtbij.

Aardige eigenaren.

Een zeer beperkte campingwinkel.

Contant betalen.

Geen animatie voor kinderen.

Wat mij betreft een aanrader.

Ligging is top

Theo
5-8-2014

Aardige beheerders. Geweldig uitzicht over de Bodensee. Voor kinderen niet geschikt. Sanitair moet echt vernieuwd worden. Te duur voor wat je krijgt.

Ligging perfect maar verder te duur

Daniel
2-8-2014

Camping Seeperle ligt fantastisch aan de Bodensee. Met een beetje mazzel kijk je er vanuit je tent of caravan op uit. Je kunt er goed zwemmen en de camping ademt een kleinschalige sfeer.

Er zijn ook enkele duidelijke minpunten. Dat was niet zo erg, ware het niet dat het een nogal dure camping is: ruim vier tientjes per nacht.

De minpunten: toiletten zonder bril (afknapper!), géén kindervoorzieningen, zelfs geen klein wipwapje ofzo, geen restaurant of snackbar, relatief kleine plaatsen (een grote tent past maar net, hutjemutje).

Wij waren met kleine kinderen en dan zijn dit vervelende minpunten. De camping wordt vooral bevolkt door 50-plussers. Voor hen is het een betere plek.

Buiten de camping kun je heerlijk salades eten bij een soort ranch, op loopafstand, waar je ook broodjes kunt kopen vanaf 9u 's ochtends. Dat is dan wel weer OK maar dit rechtvaardigt evengoed de prijs van de camping niet.

Kortom: ligging is super, de rest niet, en ruim veertig euro is dan echt te duur.

Prima camping vlak aan de Bodensee

V.Visserman-Winters
23-8-2013

De vorige beschrijving van deze camping onderschrijf ik helemaal. Voor kinderen is er alleen het water, waar je in kunt spelen als je kunt zwemmen. Er is geen strandje of andere speeltoestellen. De campingeigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. De camping heeft geen wifi. Voor internet kun je naar het Turistburo in Unteruhldingen. Op vertoon van je Gastenkaart kun je een half uur vrij internetten. Supermarkten liggen op 2,5 km afstand. De camping ligt achter een ijzeren toegangsdeur. Kampeerder krijgen een code om binnen te komen. Doet onvriendelijk aan, maar geeft wel een veilig gevoel.

's Avonds zijn er veel muggen, maar dat is voor mij het enige minpunt. Heel mooi fietsgebied. Wij hebben 14 dagen op deze camping gestaan.

Fraai gelegen, rustige camping

tgroenheyde
18-8-2013

Camping Seeperle is een kleine ( 59 genummerde plaatsen met stroom en enkele plekken voor tenten zonder stroom) , mooie, pal aan de Bodensee gelegen camping. de sfeer is erg rustig. Mooi uitzicht op het meer, waarin je kunt zwemmen. de bodem loopt heel langzaam af. Het sanitair is eenvoudig, wel netjes en schoon. Lekkere douche van 3 min 20 voor € 0,50.Afwas gelegenheid nog steeds granieten aanrechten, ook schoon en met gratis warm water. Plaatsen zijn niet heel groot.Je kunt in de omgeving prima fietsen. Boodschappen bij Lidl en Edeka in het dorp op ca 1 km.

Reserveren in het hoogseizoen absoluut noodzakelijk. Receptie is gesloten van 12-15 uur voor aankomsten.

Tip: neem een klamboe mee of vorrzie de luifel van je caravan aan de voorzijde van een muggennet of vitrage, zodat je bij mooi weer lekker buiten kunt zitten, anders word je geplaagd door muggen.

mooie plek

adjvdw
18-9-2011

Aardige kleine camping aan het water. Redelijke kampeerplek voor caravan'ers.

Toiletten schoon; ruime doucheruimtes met voor 50 eurocent 3.20 min heerlijk stromend water. De zgn. vaatruimte mag wel vernieuwing; men wast af op een nog ouwerwetse granieten aanrecht.

Ontvangst is vriendelijk, maar de eigenaresse lijkt wat achterdochtig; de toegang tot het terrein is middels een grote ijzeren schijfdeur en voor voetgangers/fietsers een ijzerendeur met codeslot.

Boodschappen te doen in het op enkele fietskilometers gelegen dorp.

2008

Volgend jaar weer!!!

Helma Keller
24-8-2008

Mooi gelegen camping, schone toiletten en douches. Vriendelijke eigenaren.

Wel veel (kleine) mugjes, maar dat heeft niets te maken met de camping, wel lastig als je graag buiten zit. Hoogseizoen erg druk, maar wel een gemoedelijke sfeer.

We hebben een aantal aanbieders voor Seeperle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seeperle in Uhldingen-Mühlhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seeperle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.