Uberlingen / Überlingen

We hebben een aantal aanbieders voor Uberlingen / Überlingen voor je op een rij gezet:

vakanties Uberlingen / Überlingen

Reviews over Uberlingen / Überlingen

leuke kleine havenstad aan de Bodensee

Jan Daems
    16-9-2017

gezellig drukke plaats, leuker dan het verderop gelegen Meersburg dat vooral uit horeca bestaat. Überlingen is een goed startpunt voor diverse bootreisjes over de Bodensee. De stad heeft een goed winkelaanbod in het historisch centrum.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Drukke binnenstad

Madeleine-C2
    18-2-2016

Tijdens onze rit om de plaatjes aan het meer te verkennen zijn we ook hier gestopt. De binnenstad aan het meer heeft leuke winkelstraten waar helaas ook veel verkeer doorheen gaat. Zo ook naast het plein bij het meer en langs de fraaie toren aan het begin van het centrum. Zo her en der zijn er leuke oude huizen te zien met wat middeleeuwse effecten

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Mooi stadje aan de Bodensee

Jan en Tanja
    12-9-2009

Uberlingen is een klein stadje dat direct aan de Bodensee ligt. Het heeft een mooie promenade met veel restaurantjes. Wel typisch Duits: bijna overal rijden auto's.

Prima uitvalsbasis voor andere leuke stadjes aan de Bodensee.

Vanuit Uberlingen vertrekt ook een veerboot naar het bloemeneiland Mainau.

Gereisd Met partner in augustus 2008
Uberlingen / Überlingen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 11 reviews