Hotel Seegarten

Kleine hotelsWeer vandaag25°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Seegarten voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Seegarten in het Nederlands

Zeer vriendelijk.

Martine
18-8-2011

Gelegen langs de bodensee. Super ligging. Parkeren is niet gemakkelijk, stuk lopen. Personeel is zeer vriendelijk en belangstellend. Ontbijt was zeer goed.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seegarten in Uberlingen / Überlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seegarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.