Camping Nell

8,4

4 reviews over Camping Nell in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

kleine camping met gemoedelijke sfeer.

Jan Daems
16-9-2017

Mooi gelegen aan de oever van de Bodensee. Op loopafstand van Uberlingen, een kleine stad met goede horeca en vertrekpunt voor bootreisjes over de Bodensee naar Mainau, Friedrichshafen, Konstanz en andere plaatsen. De camping wordt nu gerund door de zoon van de eigenaar en dat gaat prima. Zeer behulpzaam.

Oude reviews (archief)

Vriendelijke ontvangst door een jongeman die ook meteen de plaats aanwees en behulpzaam was bij het op z'n plaats zetten van de caravan. Direct onder fruitbomen maar ook mooi gras. Sanitair is gedateerd maar zeer schoon. Door zijn ligging direct aan het meer met eigen ligweide een populaire camping. Tijdig aankomen want in de middag meestal vol.

Kleinschalige camping direct aan de Bodensee

Peter en Emmy
2-1-2010

Camping Nell is een kleinschalige camping gelegen direct aan de Bodensee. Aanlegsteiger van de bootdienst direct aan de camping. Eiland Mainau binnen 15 minuten met de boot te bereiken. Sanitair gedateerd maar zeer schoon. douchen met douche muntjes.

netjes

C.van Leeuwen
21-7-2008

half juni vol maar voor een paar dagen best een leuke camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nell in Uberlingen / Überlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nell scoort een 8.38 uit 10 op basis van 4 reviews.