Gasthof Tanne

Gasthof Tanne

4 reviews over Gasthof Tanne in het Nederlands

Thuis!

bos, 16-5-2013

Voor mij is Tanne thuis. Ik kom reeds 33 jaar bij de familie Ruch. Eerst met mijn ouders en nu met mijn vrienden en mijn eigen gezinnetje. Het is thuis komen. Genieten van de rust, de natuur, de prachtige omgeving en van het fantastische Gasthaus Tanne! Het Gasthaus heeft een heerlijke keuken, een goede en gaatvrije sfeer en een prima service. Hier voel je nog de persoonlijke aandacht en interesse. Ook met kinderen is het hier een feest. Er is meer dan genoeg te doen in de nabije omgeving. Voor mij/ ons is een jaar pas geslaagd als we weer even thuis zijn geweest, bij Gasthaus Tanne in Tunau!!

Mn tweede thuis !

Aad W, 10-3-2013

Ik kom hier al jaren met mn vrienden om motorritten in de omgeving te maken. Hier kan je maxiamaal onthaasten van de stress van alle dag. Bij iedere aankomst worden we dood geknuffeld en bij vertrek wordt ons gevraagd veilig te rijden en even te bellen als je weer thuis bent ! Toplui !

Geweldig familiehotel !

P.Willems, 28-7-2012

Wij komen al zo'n 12 jaar achtereen in Gasthaus Tanne,

En dat is niet voor niets !

Geweldige service, goed eten, en betrokken mensen.

De familie Ruch zorgt ervoor dat het U aan niets ontbreekt.

Inmiddels worden we daar ontvangen als familie

hier voelt men zich thuis !!!

rudi vossaert - christine van den hoven, 15-9-2010

prachtige en rustige omgeving; vriendelijk en hartelijk onthaal ; eenvoudige kamers - uitstekende keuken ; uitstekende uitvalsbasis voor wandel en fiets mogelijkheden in zuid-schwarzwald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Tanne in Tunau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Tanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Tanne scoort een 10 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: