Hotel Stadt Tübingen

We hebben een aantal aanbieders voor Stadt Tübingen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Stadt Tübingen in het Nederlands

2008

Voldoet niet aan verwachting

Carla
1-8-2008

De website doet anders voorkomen dan het is. We waren met een groep, de echtparen kregen de mooie kamers van de website. De andere mensen kregen een kamer die totaal niet aan de verwachting van een 4 hotel voldoet. Bedden achter elkaar, smal, donker, heel klein badkamertje. Een laken met een glee er in, kortom hooguit 1. Het personeel is erg vriendelijk, het eten, zeker het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. Het hotel ligt aan een snelweg, het lawaai valt erg mee. Kortom, als de kamers beter zouden zijn dan zou het de sterren verdienen, nu hooguit een 2* hotel.

Gereisd Anders in Fri Aug 01 2008 07:53:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadt Tübingen in Tübingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadt Tübingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.