8,1

5 reviews over Camping Neckarcamping Tübingen in het Nederlands

Rustige zeer schone camping dit bij centrum

Hans . Oegstgeest
26-4-2018

Prima Camping . Rustig en dicht bij oude stads centrum wat overigens super gezellig is . Zeer schoon en goed sanitair. Aardige en vrieindelijke camping beheerder. 👍

Gereisd Met partner in april 2018

Leuk voor 2 dagen

sylvia van der klauw
27-8-2017

er staan vaste caravans van duitsers. verder een doortrekcamping voor fietsers en kampeerders, bij een heel leuke historische plaats. Eten lekker en goedkoop. De eigenaar doet alles zelf en staat ook in de keuken. Elke avond komt hij eruit en roept 'ik kan het niet aan!!!' Maar het komt goed. Stromend water in de rivier. WIFI slecht. leuk voor 2 nachten.Goed sanitair.Vrije keuze voor plek op campeerveldje.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie rustige camping aan de Neckar

Frank Kragtwijk
15-8-2017

Mooie kleinschalige camping aan de Neckar bij het fantastische plaatsje Tübingen. De beheerder heb ik als een vriendelijke man leren kennen. Het totale personeel was vriendelijk en behulpzaam. Niet echt een gezinscamping, maar zeker goed te doen met kleine kinderen. Wij waren er met 3 oudere kinderen (13 en 14 jaar) en dat was wat lastiger. Geen vriendjes en weinig tot geen speelmogelijkheden voor hun. Wij hebben ze dus vooral zelf bezig moeten houden, wat we vooraf al een beetje ingecalculeerd hadden. Ze hebben zich 2 weken redelijk kunnen vermaken met zwemmen in de Neckar (echt lekker en goed water) en vissen. Top gemeente zwembad op 10 minuten lopen en via camping zeer betaalbaar/goedkoop een kaartje te verkrijgen. Klein restaurantje bij de camping, waar je prima wat kunt eten. Sanitair is top, altijd brandschoon. De plaatsen zijn aan de kleine kant. Als je op tijd bent (voor 12.00 uur) kun je echter meestal wel uit een iets ruimere plek kiezen (max. 80 m2). Er is Wifi, die werkt echter slecht tot niet. Beheerder geeft aan dat deze vervangen gaat worden, moet naar mijn mening ook echt gebeuren. In de omgeving is genoeg te doen. Stadje Tübingen is echt leuk. Oud en gezellig stadcentrum, Storcherkahnfahren, Museum Boxenstopp, Burg Hohentübingen en etc. etc. Omgeving: - Schloss Hohenzollern - Mercedesmuseum in Stuttgart - Enorm natuurpark op 15 minuten rijden etc. Kortom wij hebben ons 2 weken prima vermaakt.

redelijke camping met "best aardige beheerders"

yoda.sw
30-6-2011

Omdat er niet veel alternatieven zijn en de omgeving zeer de moeite waard is de enige camping die gunstig ligt. Na 5 dagen ben je op deze camping wel uitgekeken.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prettige verblijfplaats.

J.C.J. Janssen
5-9-2009

Fijne camping met vriendelijk personeel. Keuken zeer acceptabel. Sanitair zoals het hoort: brandschoon ! De plaats van de camping is zeer geschikt om de oude binnenstad van Tubingen te gaan bezichtigen. 5 min per fiets. 20 min. te voet langs de Neckar. Ook mogelijkheid om te "punteren" op de Neckar.

Gereisd Met partner in september 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Neckarcamping Tübingen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Neckarcamping Tübingen in Tübingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Neckarcamping Tübingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.