Gasthof Lamm

1 review over Gasthof Lamm in het Nederlands

Tof hotel voor doorreis

Christine.detorck
20-9-2010

We zochten een hotel op de terugweg van onze reis en hadden dit hotel gevonden op internet.

De prijs zag er voor ons goed uit voor een nacht en de motors konden onder een carport staan, uit het zicht van de straat.

De kamers zijn proper. Alleen was het wat aan de kleine kant, maar voor een nacht geen enkel probleem. Er waren wel grotere kamers maar deze worden gegeven aan mensen die langer verblijven.

Het eten was heel lekker en zelfs half pension mogelijk voor een nacht.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Ze zijn ook een branderij voor schnaps en deze waren heel lekker. Spijtig hadden we geen plaats meer in onze motor anders namen we er zeker mee naar huis !

Gasthof Lamm 8 10 1 .