Gasthof Lamm

1 review over Gasthof Lamm in het Nederlands

Tof hotel voor doorreis

Christine.detorck
20-9-2010

We zochten een hotel op de terugweg van onze reis en hadden dit hotel gevonden op internet.

De prijs zag er voor ons goed uit voor een nacht en de motors konden onder een carport staan, uit het zicht van de straat.

De kamers zijn proper. Alleen was het wat aan de kleine kant, maar voor een nacht geen enkel probleem. Er waren wel grotere kamers maar deze worden gegeven aan mensen die langer verblijven.

Het eten was heel lekker en zelfs half pension mogelijk voor een nacht.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Ze zijn ook een branderij voor schnaps en deze waren heel lekker. Spijtig hadden we geen plaats meer in onze motor anders namen we er zeker mee naar huis !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Lamm in Tübingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Lamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.