Hotel Hospiz Tübingen

7,4

5 reviews over Hotel Hospiz Tübingen in het Nederlands

Een plek waar je je goed voelt.

20-12-2013

Super vriendelijk en behulpzaam personeel, locatie optimaal, de auto wordt door het personeel geparkeerd!, kortom een plek om je goed to voelen. Wij gaan zeker weer!

Gereisd Anders in december 2013

Goed gelegen stadshotel.

9-8-2013

Zeer centraal gelegen hotel zonder flair, met problemen met de parkeerplaats, het treinstation op ongeveer 15-20 minuten afstand. Kamer met twee aparte bedden, kledingkast, bureau, tafel en stoelen, koelkast en televisie lag op de 4de verdieping en de kerkklokken waren goed te horen. De badkamer met bad is erg klein maar wel schoon. Het hotel beschikt over een kleine lift. De ontbijtzaal is groot en het personeel kan een stormloop moeilijk aan. Het ontbijt is uitgebreid en er is voor iedereen wat.

Gereisd Anders in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel geld voor een goede ligging.

10-5-2013

Zeer goede ligging naar de binnenstad in de voetgangerszone; kleine lift, ramen aan de straatkant weinig geluidsdicht, alleen maar fruit uit blik bij de muesli bij het ontbijt.

Gereisd Anders in mei 2013

Centraal hotel met de flair van Tübingen.

9-4-2013

Centraal hotel in nabijheid van vele bars, winkels etc. Prijs-kwaliteit oké Parkeerplaatsen zijn schaars, maar is het mogelijk een parkeerplaats te huren via het hotel (de auto wordt om de hoek gezet - waar er niets gebeurt). Staat gewoon om de hoek van het hotel. Eten en ontbijt was ook goed, vriendelijke bediening. Kamers zijn een beetje klein, wat in een stad als Tübingen niet verrast; de kamers zijn wel goed ingericht (mooi bed, flatscreen tv normaal). In grote lijnen is het hotel overal aan te prijzen;

Gereisd Anders in april 2013

Vriendelijk hotel, kamers beperkte ruimte, maar to

26-3-2013

Het is een vriendelijk hotel met kleine kamers. Maar de locatie is echter zeer goed: in de buurt bevinden zich talrijke restaurants, je zit midden in de oude stad van Tübingen.

Gereisd Anders in maart 2013

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Hospiz Tübingen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hospiz Tübingen in Tübingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hospiz Tübingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.