Hotel Am Schloss

Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
Hotel Am Schloss
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Am Schloss voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Am Schloss in het Nederlands

Erg centraal

Bob
14-12-2018

Fantastisch personeel, ontbijt was ook goed verzorgd. Maultaschen gegeten ,erg lekker. Het hotel ligt naast een studentencafee wat s’nachts nogal wat overlast geeft.

Gereisd Zakelijk in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een rustige plek

Wolfgang
27-10-2009

Rond 150 m ver weg van de Schloss Hohentübingen, op de zo genoemde "Burgsteige" ligd dit kleine hotelletje met een vriendelijke service, de kamers netjes, alles goed verzorgd. Een min zijn er de parkeermogelijkheiden (maar je bent wel midden in de stad), een plus het goede eten.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Steaks, Vegetarisch

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Party service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Schloss in Tübingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Schloss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.