We hebben een aantal aanbieders voor Tübingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Tübingen

Mooi historisch stadje

Louis
    1-6-2014

Tübingen is een mooi historisch stadje dat gespaard is gebleven in de beide wereldoorlogen. Ga hier naartoe om te kunnen wandelen en vergeet niet de Burcht Hohenzollern te bezoeken op een half uur rijden van Tübingen. Tübingen is niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn. ( Veel hoogteverschillen.) Ondanks de aanwezigheid van 26.000 studenten vonden wij het er rustig.

Gereisd Met partner in Mon May 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk relaxte sfeer

Sjerede
    11-1-2013

In het parkje waren bijvoorbeeld diversen studenten aan het leren, volleyballen, touwbalanceren, gitaar spelen wat een hele gezellige sfeer opleverde. Verder is er een onwijs mooie omgeving en is de sfeer in de buitenwijk ook leuk om eens te proeven.

Gereisd Met partner in Sun Jul 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

WAUW!!!!!

Sanne
    7-9-2008

Wat een geweldig mooie stad!! Deze stad is op een berg gebouwd en is oer gezellig. Er zijn veel restaurantjes en kroegen, maar wij hebben helaas geen dansgelegenheid kunnen vinden. De mensen zijn daar en in de omgeving erg hulpvaardig en gast vrij. Vanuit de stad kun je naar boven lopen waar een groot slot staat dat je elke dag kunt bezichtigen. De neckar stromt om de stad heen en daar kun je met een gondel varen of waterfietsen. Hier staan gewoon plantenbakken op straat en aan brugleuningen. Vandalisme schijnt hier niet of nauwelijks voor te komen en het is er erg schoon op straat. Wij hebben geweldig veel plezier in deze stad gehad. Een aanrader voor mensen die hier in de buurt zijn. Deze stad moet je echt bezoeken.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geschiedenis met "schwäbische'' gezelligheid

Wolfgang
    9-7-2008

Misschien hou ik daarom van deze stad, waar mijn vader hoofd van het stadarchief was, bijzonders: geschiedenis puur, mooie oude gebouwen, gezellige kroegen en goede restaurants, een van de oudste universiteiten in Duitsland, 28.000 studenten geven deze stad een jong gezicht en leven. Tübingen is echt een bezoek waard!

Gereisd Familie in mei 2006
Tübingen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews