Hotel Best Western Plus Schwarzwald Residenz

Hotel Best Western Plus Schwarzwald Residenz

8.9Fantastisch

Duitsland, Baden-Württemberg, Triberg (Zwarte Woud)

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Schwarzwald Residenz voor je op een rij gezet:

• Sauna

69 reviews over Hotel Best Western Plus Schwarzwald Residenz

• 9Els Ras01-07-2020

Super verblijf in prachtige omgeving

Heel goed hotel. Mooie, ruime en nette kamers met gezellige inrichting, heerlijke boxsprings en een groot, zonnig balkon met prachtig uitzicht. Dagelijks een heerlijk 4-gangen diner met 3 keuzes voor het hoofdmenu, waarvan 1 vegetarisch. Uitgebreid ontbijt.Prima coronamaatregelen, geen moment onveilig gevoeld.Veel wandelmogelijkheden, winkelen in Freiburg, de glashütte in Wolfach. Vanaf de parkeerplaats van de glashütte hele mooie fietstocht gemaakt over Kinzigtalradweg richting Haslach over vlak, geasfalteerd fietspad. Heel vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. Tophotel, wij komen zeker graag terug!

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 04-07-2020

Bedankt om bij ons te blijven. We zijn erg blij dat je er zo van genoten hebt. Want de positieve feedback van onze gasten is voor ons altijd de grootste stimulans. De medewerkers waren erg blij met uw persoonlijke lof. Mocht u nog vragen of wensen hebben, dan horen wij dat graag. Als u weer in de buurt bent, zouden we het zeer op prijs stellen als u ons weer bezoekt. Tot die tijd blijf ik bij BEST, met respect voor uw Georg H. W. Wiengarn en het hele team van Best Western Plus Schwarzwald Residenz Triberg.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9Mireille Muurmans05-08-2019

zeker nog een keer

Fantastisch en wat een aardige mensen! Volgend jaar Weer!

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 10-08-2019

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf hier in Triberg te evalueren! Een review als de uwe is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Namens alle medewerkers wil ik mijn oprechte dank betuigen. Mocht u nog vragen en wensen hebben, dan horen wij het graag. Ik zou u graag hier in onze residentie in het Zwarte Woud nogmaals mogen verwelkomen en bedanken u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H. W. Wiengarn en het hele team

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9RuudSuusMila26-07-2019

Super goed familie hotel

Mooi knus en gemoedelijk familie hotel. Wij hebben hier 11 super mooie dagen gehad! Ontbijt en avondeten echt geweldig! Zo leuk dat je elke dag kan kiezen uit 3 gerechten (Ook vega). Zelfs is er gedacht aan de kinderen. Het eten was ook zeer goed! De bediening is zeer vriendelijk! De kamer fijn ruim en mooi uitzicht! Goede bedden en goede Wi-Fi. Mooi zwembad maar niet heel groot. Leuk speeltuintje buiten en er was binnen een ruimte om te spelen. De ligging van het hotel is zo ongeveer 900 meter hoogte. De stad is op loop afstand te doen. Let wel het is steil. Voor ons prima te doen. De konus kaart die je krijgt van het hotel kun je vele leuke en gratis (of korting) uitstapjes maken, zo zijn we naar Freiburg en Konstanz aan de bodensee geweest met de trein. Daarnaast naar de 1500 m. Hoge Feldberg geweest( op een uur met auto) en niet te vergeten de Triberger watervallen!

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 29-07-2019

Wauw, wat een feedback! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg zo te evalueren! Een review als de uwe is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Namens alle medewerkers wil ik mijn oprechte dank betuigen. Als u verder nog vragen en wensen heeft, zouden we het u graag vertellen via [email protected] Ik verwelkom je graag hier in onze residentie in het Zwarte Woud en bedank je voor je aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H. W. Wiengarn en het hele team.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9B. Bosman01-12-2018

Goed hotel, aardige en gastvrije mensen.

De laatste week van november doorgebracht in dit fijne hotel met mooie en ruime kamers met mooi uitzicht. Het ontbijtbuffet was heel goed en het diner was gevarieerd genoeg en het personeel zeer vriendelijk. Een wandeling naar het dorp is goed te doen en er zijn winkels en diverse toeristische bezienswaardigheden. Bij de receptie van het hotel is alle info verkrijgbaar over mogelijke uitstapjes. Onze Gästekarte hebben we verscheidene malen gebruikt voor toegang tot plaatselijke bezienswaardigheden en ook voor een flinke treinrit.
    We gaan niet zo vaak twee keer naar dezelfde bestemming maar Hotel Schwarzwald Residenz is een goede kanshebber.

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 19-12-2018

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te evalueren! Een recensie als die van u is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. Als u nog vragen en wensen heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dat vertelt. Ik zou erg blij zijn u hier nogmaals te mogen verwelkomen in onze residentie in het Zwarte Woud en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Gereisd met partner in november 2018

• 9Fam van Nijnatten28-10-2018

Top wat een fantastische week

We hebben een fantastische week gehad . Mooie ruime kamer top bed en kussen en schoon. We hebben genoten van het geweldige ontbijt en van het prima keuze diner . Het personeel was vriendelijk en behulpzaam . Van de konuscard hebben we ook veel gebruikt . Bedankt voor de heerlijke week . We komen zeker nog een keer terug

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 13-11-2018

Wauw, welke feedback! Hartelijk dank dat u de tijd neemt om uw verblijf hier in Triberg zo goed te evalueren! Een recensie zoals die van u is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. Als u nog vragen en wensen heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dit zou vertellen via [email protected] Ik zou erg blij zijn u hier nogmaals te mogen verwelkomen in onze residentie in het Zwarte Woud en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7mevr. kremers02-10-2018

mooi maar te duur voor wat men te bieden heeft.

was een prachtig hotel, alles kon als je iets vroeg. mooie ligging prachtige kamers. zelfs de heerlijke kussens die ze hadden op bed hebben we daar kunnen kopen. nu het grote minpunt, het diner was heel slecht. er word geschreven keus uit 3 menu,s nou dat klopt niet. waren er maar 2 of je moest vegitaris pakken maar wij hebben graag een fatsoenlijke maaltijd. en dan steeds rundvlees waarvan 1 avond een spies met 1 stukje varkensvlees. rundvlees had een bijsmaak en altijd een niet lekkere saus. wij hadden het idee dat het vlees steeds een andere draai werd gegeven wat niet positief was. ontbijt was overweldigend. o ja personeel is gewoon geweldig.

Georg H.W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 16-10-2018

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te evalueren! Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. We betreuren het ten zeerste dat je 's avonds niet tevreden bent met de hoofdgerechten en verontschuldig je hiervoor. Als u nog meer vragen en verzoeken heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dit vertelt. Ik zou erg blij zijn om u hier opnieuw te verwelkomen in het Best Western Plus Schwarzwald Residenz en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Gereisd met partner in september 2018

• 9Karin Vos-Schuurman26-09-2018

Heel leuk voor een paar dagen

Drie dagen, twee nachten verbleven in dit hotel. Arrangement half pension. Mooie grote kamers met balkon met zitje. Tv met bvn, schoon en fantastische bedden. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, prima diner, soepje, saladebuffet met ook wat " gevulde" salades. Hoofdgerecht vlees, vis of vegetarisch en toetje. Auto parkeren in garage kost 4 euro per nacht. Prachtige omgeving. En...heerlijke schwarzwalder kirschtorte.

Georg H.W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 16-10-2018

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te evalueren! Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. Als u nog meer vragen en verzoeken heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dit vertelt. Ik zou erg blij zijn om u hier opnieuw te verwelkomen in het Best Western Plus Schwarzwald Residenz en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Gereisd met partner in september 2018

• 10J de meijer06-09-2018

Fantastisch verblijf in super hotel

Schitterend hotel met heel vriendelijk personeel, zeker de moeite waard.

Georg H.W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 17-09-2018

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te evalueren! Een recensie zoals die van u is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. Als u nog vragen en verzoeken heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dat vertelt. Ik zou erg blij zijn om u hier opnieuw te verwelkomen in het Best Western Plus Schwarzwald Residenz en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Rogier Troost27-08-2018

Geweldig verblijf gehad

Fantastisch hotel met mooi ingerichte kamers, uitstekende bedden en geweldige kussens. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam op elke wijze die je kunt bedenken. Ontbijt en diner waren kort gezegd #TOP.

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 31-08-2018

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Familie Bos27-08-2018

Een heerlijke week gehad, lekker eten enz.....

Wij hebben een heerlijke week gehad! Ontzettend uitgebreid ontbijt. Verschillende broodjes, heel veel verschillend beleg, tomaat, komkommer, verschillende ei, worstjes, yoghurt met allerlei soort meusli e.d., fruit, enz, enz. Avond eten kon je kiezen uit 3 gerechten (1vegetarisch) en kindermenu. Met een voorafje en na! Wij hadden een mooie ruime kamer, in een andere ruimte/woonkamer sliepen de kinderen. Elke dag werd er schoongemaakt. Een heerlijke douche overigens. Bedden waren best hard, maar dat hebben wij thuis ook. Wat wel erg jammer was, is dat er geen koelkastje is! Dat hebben wij wel gemist! Wel stond er een waterkoker met thee en koffie om te maken. Ook misde is een wasrekje op t balkon, voor je handdoeken en natte zwemkleding op te hangen. Het zwembad hebben we elke dag even gebruik van gemaakt. Er zijn mooie douchjes bij. Het personeel is ontzettend aardig. Heel behulpzaam! Ik zou u dit hotel aanraden!!! Mooi gebied overige

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 31-08-2018

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel Best Western Plus Schwarzwald Residenz info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenMassages