Hotel Berghotel Rübezahl

van Roon
12-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

De rust en de goede wandelroutes zorgen ervoor dat je heerlijk ontspant en als je dan "thuis" komt zijn daar Karin en Jorg om heel goed voor je te zorgen.

Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Rübezahl in Todtnauberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Rübezahl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.