Hotel Waldeck in Todtnau

Kleine hotelsWeer vandaag21°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Waldeck in Todtnau voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Waldeck in Todtnau in het Nederlands

Geweldig genoten

Renata Dekker
23-5-2015

Mooie motor gebied en een heerlijk hotel om naar terug te keren na een enerverende trip. Uiterst vriendelijk en niets is Katerina en Mathias (eigenaren) teveel. Eten verfijnd, smakelijk en meer dan voldoende. Fantastisch hotel met 18 kamers. We komen graag eens terug. Bezienswaardigheden te over.

Gereisd Met partner in Sat May 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijkheid, service en je welkom voelen!

Anneloes van Kervel
3-2-2014

Wat een aardige mensen! Niets is teveel moeite, de kamer sober maar schoon en leuk wandelen in de omgeving. Het skigebied op 5 minuten rij-afstand. Heerlijke plek!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Fantastisch hotel

rob.vangemert
28-7-2013

Dit is de 5e keer dat wij dit hotel bezoeken tijdens de wintersport. Zeker aan te raden. Ligt wel zo'n 15 minuten van Feldberg (skigebied). Met de auto goed te bereiden of met de skibus (de vertrekt helaas maar 1x in het uur). Hotel is verder prima. Wel verder na 20:00 uur niets meer te beleven. Niet echt de mogelijkheid om tot laat aan de bar te zitten. Na het eten word je vriendelijk verzocht het restaurant te verlaten. Ontbijt en diner is verder zeer goed.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

gezellig familiehotel

fam. van kempen
4-3-2012

Op wintersport geweest 8 dagen met 10 personen (6 kinderen). Leuk, gezellig en zeer netjes familiehotel. Vriendelijke eigenaren/personeel, heerlijk gegeten. Leuke omgeving/ski-gebied. Enige nadeel was dat de bar vroeg gesloten was nl. om 22.00 uur.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig hotel

Petra
13-5-2011

Hotel ligt net buiten het plaatsje. Inrichting en kamers zijn gedateerd, maar netjes. Wij hadden een grote kamer met een groot balkon. Zeer vriendelijke eigenaars en bediening. Men is wel erg van de klok en sluit het restaurant/de bar vrij vroeg. Prima uitgangspunt voor wandelingen in de omgeving. Leuk gebied met prima wandelmogelijkheden, maar ook leuke uitstapjes zoals Europapark, watervallen van Schaffhausen, Steinwaserpark enz.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Een fijn hotel!

Ansj
5-5-2011

Een eenvoudig hotel met heerlijk eten en zeer lieve eigenaren. Zeer zeker de moeite waard!

Gereisd Met partner in april 2011

Een heel fijn hotel!

Ansj
5-5-2011

Wij waren afgelopen weekend (april/mei) 4 dagen in het hotel. We hadden een holiday concept cheque en moesten dus 3 dagen het ontbijt en diner nuttigen tegen betaling van €37 per persoon. Het ontbijt was erg lekker en het diner was 4 gangen. Heerlijke verse soep, salade, heerlijk vlees, erg mals en iedere dag een ander toetje. De heer en mevrouw Frost zijn erg vriendelijke, lieve mensen. De kamer was simpel maar heel erg schoon en we keken uit op een beek en een mooie berg. Van Todtnau uit kun je heel veel. Hasenhorn; rodelbaan. Feldberg, Belchen, Bodensee met Insel Mainau en het palendorp in Unteruhldingen. Schaffhausen (Zwitserland) watervallen en ga zo maar door. Ook krijg je als gast een kaart waar verschillende kortingskaarten bij zitten. Zo kun je gratis de Feldberg en Belchen omhoog in de kabelbaan en gratis reizen met bus of trein door een heel groot gebied. Kortom, zeer de moeite waard om daar naar toe te gaan.

Gereisd Met partner in april 2011

• ZwembadBuitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldeck in Todtnau in Todtnau - Muggenbrunn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldeck in Todtnau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.