• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

13 accommodaties in

Todtnau - Muggenbrunn (Zwarte Woud)

Reviews over Todtnau - Muggenbrunn (Zwarte Woud)

Klein dorpje. Lekkere taart, mooi wandelgebied!

Renders Johan, 5-11-2017
    Wandelpaden met wegwijzers. Zeker de waterval gaan bewonderen!

Een echte aanrader.

Karel en Lydia, 2-11-2017
    Todtnau en zijn omgeving zijn fantastich mooi. Het is een ideale uitvalsbasis om het Zwarte Woud te verkennen. Als je de waterval van Todtnau wil bezoeken, doe het dan voormiddag. Dan schijnt de zon er mooi op (toch in de herfst). Wij waren er één keer rond drie uur en toen lag de waterval helemaal in de schaduw, we zijn er ook een keer in de voormiddag geweest en toen scheen de zon erop, wat alles toch net iets mooier maakt.

Prachtig!

de Groot, 27-8-2017
    Fantastische omgeving met honderden wandelroutes! Veel gratis parkeergelegenheden op de wandelroutes waardoor je overal kunt starten. Freiburg is in de buurt en een leuke stad om een dag te vertoeven. Daarnaast zijn de dorpjes ook gezellig.

Zwarte woud is genieten

Bellen Jan, 22-9-2016

wandelingen genoeg, en ook leuke auto rondritten. De omgeving is prachtig.

Cultuur is wat minder, maar daarvoor gaan wij niet.

Super mooie omgeving, echt een belevenis

Nico Haster, 3-8-2016
    Alles was goed, super leuke bergroutes om te rijden, super vriendelijke mensen, maar ook een attractie waar ze trots op kunnen zijn. Eerst getwijfeld of ik zou rodelen (nooit gedaan), maar achteraf was het een onvoorstelbaar leuke ervaring (super safe). Niet goed: Geen idee.
Todtnau - Muggenbrunn (Zwarte Woud) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 35 reviews