Hotel Schwarzwälderhof ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Scholtes

Prima hotel, eten niet goed.

Scholtes
26-2-2013

Het hotel is prima. Wij waren er in februari 2013. Ligt wel aan een drukke straat. Deze is wel sneeuwvrij. Voor voetgangers is de weg niet sneeuwvrij gemaakt.

Boek geen halfpension, het eten is niet goed. Vaak hetzelfde (vlees met spek eromheen). Sauna is prima (2) en een whirlpool (2x5) Kinderen mochten er ook gewoon in. Heerlijk na een dag skieeen.

Liftpas is inbegrepen, helaas waren 2 liften dicht gedurende de week. Alleen open in het weekend (vrijwilligers). Aanrader is Bernau (Interlehen) hier is een mooie skilift. Uurpas kost 6 euro, als je hier een acco boekt krijg je dit erbij. Skiles hier kost 35 euro voor een uur (prive) en in Todtmoos 40 euro per uur.

Kamers zijn groot, wij hadden een 2 persoons bed en 2 bankbedden, er konden 6 personen in. Schoonmaak is prima. Er ligt vloerbedekking in de kamer. Er is een garage te boeken a 2,50 per nacht voor de auto.