Hotel Schwarzwälderhof

Hotel Schwarzwälderhof
6,5

5 reviews over Hotel Schwarzwälderhof in het Nederlands

Prima hotel, eten niet goed.

Scholtes
26-2-2013

Het hotel is prima. Wij waren er in februari 2013. Ligt wel aan een drukke straat. Deze is wel sneeuwvrij. Voor voetgangers is de weg niet sneeuwvrij gemaakt.

Boek geen halfpension, het eten is niet goed. Vaak hetzelfde (vlees met spek eromheen). Sauna is prima (2) en een whirlpool (2x5) Kinderen mochten er ook gewoon in. Heerlijk na een dag skieeen.

Liftpas is inbegrepen, helaas waren 2 liften dicht gedurende de week. Alleen open in het weekend (vrijwilligers). Aanrader is Bernau (Interlehen) hier is een mooie skilift. Uurpas kost 6 euro, als je hier een acco boekt krijg je dit erbij. Skiles hier kost 35 euro voor een uur (prive) en in Todtmoos 40 euro per uur.

Kamers zijn groot, wij hadden een 2 persoons bed en 2 bankbedden, er konden 6 personen in. Schoonmaak is prima. Er ligt vloerbedekking in de kamer. Er is een garage te boeken a 2,50 per nacht voor de auto.

Hotel is prima eten is slecht

a.scholtes
26-2-2013

Het hotel is prima. Kamers ( wij hadden een 4 persoons kamer) zijn groot. Er was een tweepersoons bed en 2 x een bankbed. Helaas keken wij uit op een andere accommodatie.

Het eten is niet echt goed. Het lijkt erop dat je iedere dag, bijna, hetzelfde krijgt. Vlees met spek eromheen. Aardappelkroketjes en groenten uit de diepvries (soepgroenten). Voorgerecht waren salade en soep, nagerecht was meestal ijs.

Het hotel ligt aan een drukke straat. Wij waren er in de winter. De straat is sneeuwvrij (voor de auto's) maar het troitoir is niet sneeuwvrij, gevolg glijpartijen. Niet erg kindvriendelijk een drukke weg voor de deur.

Suana is goed, 2 en een bubbelbad. (2x5)

Receptie is vriendelijk.

Klein dorpje, met diverse restaurants, chinees is erg goed.

Skipas is inbegrepen bij het hotel, helaas waren de skiliften door de weeks dicht. De vrijwilligers waren ziek. 1 ligt was open en dit was niet veel. De skischool in Todtmoos is ook niet erg goed. Ze bellen niet terug als je een afspraak maakt.

Prima hotel voor kort verblijf

Jurry-Bianca
6-2-2012

Wij hebben hier één nacht overnacht op doorreis naar Italië, hiervoor is het niet echt een ideaal hotel, want je moet er een aardig stukje voor omrijden. De ligging en de weg naar het hotel toe vanaf de snelweg zijn daarentegen wel erg mooi. Een ander pluspunt is dat je de auto weg kunt zetten in hun eigen parkeergarage, je hoeft je dus niet druk te maken over je spullen.

De kamers zijn prima, niet modern, maar wel schoon en erg ruim. We hebben ook in het hotel gegeten, dit was goed, alleen de bediening was erg rommelig (op een gegeven moment waren ze al onze bonnetjes kwijt...).

Aardig hotel

P.v.Bokhoven
10-1-2012

In januari 2012 hier geweest. Een net hotel met prima ontbijt. Het 4-gangen diner bij halfpension was matig, veel rijst en nudels en dat soort dingen. De soep en nagerecht waren wel oké. De kamer is ruim en netjes, de bedden in onze kamer waren aan de zachte kant (goed matras op een slappe lattenbodem. De ligging van het hotel is mooi en het is een goede uitvalbasis.

fijn hotel

Myriam De Cock
23-10-2009

mooi hotel, mooie kamers. Vond het wel raar dat het balkon doorloopt naar de naatsliggende kamers. De buren namen onze ligzetel. Lekker eten en zeker ruime porties. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Hondvriendelijk hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzwälderhof in Todtmoos (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzwälderhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.