Hotel Romantisches Schwarzwaldhotel

HotelWeer vandaag19°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Romantisches Schwarzwaldhotel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Romantisches Schwarzwaldhotel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Ronald
9-1-2011

In tegenstelling tot een eerdere beoordeling waren wij alle vier (man, vrouw, kind 8 jaar en kind 14 jaar) zeer tevreden. We zijn bekend me de Duitse hotels en het is inderdaad (voor ons) wat ouderwets maar zeer zeker zuiver en niet verkeerd/vies. Ook onze kinderen maken weleens lawaai maar hier werd geen aanstoot aan gegeven. Het ontbijt was PERFEKT, alles wat op was werd aangevuld en er was echt meer dan voldoende. Zeer zeker het 4 en/of 5 gangen menu in de avond was zonder meer goed te noemen. We zijn redelijk wat gewend maar dit hotel behoort culinair tot de betere in deze omgeving (reerug carpaccio, veel wild, goede soepen etc.). Natuurlijk zijn het geen "van der V... hoeveelheden maar de kwaliteit is zeer goed te noemen! De zorgzame eigenaar en eigenaresse waren verder zeer vriendelijk en toen mijn vrouw ziek werd, ook uitermate behulpzaam; zeker, voor ons, voor herhaling vatbaar. Niet specifiek voor kinderen maar we hebben het allemaal naar onze zin gehad. Zeer goede prijs/kwal.

verouderd hotel

schroer heinrich
31-7-2010

het hotel kan ik niemand aanraden we hadden geboekt voor 1week jammer van de tijd .het ontbijt buffet was goed maar je moest er op tijd bij zijn of je had niks meer s,avonds was het eten goed maar ik ging altijd van tafel met honger veel te kleine porties de gastvrijheid was ver te zoeken we waren er met 3kids en als ze iets te veel kabaal maakten werd je scheef aangekeken de kamers zijn verouderd het word tijd dat ze vernieuwen.familie,s met kinderen kan ik het hotel niet aanbevelen er is gewoon niks voor de kids om iets te doen het tarras was een hoop stoelen dat ze ergens in het gras hadden samen gesmeten in de week kon je er s,middags niet eten alleen in het weekend dan kon je s,middags eten

fantastische plek

nancy dhulster
28-6-2010

het hotel is zeer rustig gelegen, ideaal om uit te rusten en te genieten van prachtige wandelingen die vanuit het hotel vertrekken. een goed hotelletje voor de bourgondiërs onder ons want de keuken is heeeeel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantisches Schwarzwaldhotel in Todtmoos (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantisches Schwarzwaldhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romantisches Schwarzwaldhotel scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.