Hotel Maien

Weer vandaag4°-3°
Hotel Maien
7,8

164 reviews over Hotel Maien in het Nederlands

mits enkele aanpassingen kan het veel beter

Yvan De Visscher
12-8-2018

weinig info bij inchecken ; kamers zeer klein ; kleine tv ,ondanks dat meer dan de helft van de gasten Nederlanders of Belgen zijn is er geen BVN ! ; badkamer zeer klein ; in douche kan je nauwelijks bewegen , geen antislip , geen afzuiging ; weinig of geen plaats voor toiletgerief te plaatsen ; geen toebehoren ; stopcontact op 10cm van lavabo ;

ontbijt matig ; avondeten naar Duitse normen redelijk goed ; terras grotendeels in losse keitjes en slechte stoelen

bediening is vlot ; hoge prijzen voor de dranken en voor wat niet inbegrepen is in HP

Al 15 jaar lekker genieten

Hetty en Rien
12-8-2018

We hebben weer een leuke vakantie gehad!

de bediening op het terras liep geweldig.,snelle en vriendelijke bediening

De rest was ook vanouds goed.

Lekker tochtjes gemaakt met openbaar vervoer

Prima prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel, gezellig terras en lekker eten. Midden in het dorp Todtmoos. Veel wandelingen beginnen vanaf hotel.

Nooit meer

Margriet
3-2-2018

Wij hebben slechte ervaring met dit hotel, vooral de bediening tot het onbeschofte toe hygiëne en kamers ook erg slecht geen schone handdoeken, badkamer was niet schoongemaakt. Jammer dat touroperator dit hotel aan bied.

Thuiskomen op vakantielokatie

Hetty en Rien den Haak
31-8-2017

Het is een oud hotel zonder lift maar met sfeer.

Hotel eigenaar is altijd druk in de weer voor zijn gasten

Mooi restaurant wat lijkt op museum,eten is goed keuze uit 4 gerechten.

een paar kamers zijn gedateerd en kunnen wel een nieuw bed gebruiken

Voor de rest geen klachten

Goede prijs/kwaliteit!

R.Spijker
14-8-2017

Bij aankomst in Todtmoos proef je meteen de sfeer van het Zwarte Woud: de prachtige, groene omgeving en de typische boerderijen die het gebied kenmerkt. Meteen een vakantiegevoel!

Het hotel is wat oubollig, maar de kamers zijn OK. Niet groot, maar het oogt schoon. De badkamer was prima, redelijk ruim en met een douchecabine. De handdoeken werden iedere dag verschoond (wij legden het op de grond) en de badkamer iedere dag gereinigd. Het bedlinnen werd echter 7 dagen niet verschoond. We hadden geen balkon en ook een minibar is niet aanwezig. De matrassen waren prima, we hebben goed geslapen.

Het eten was wat wisselend. Wij verbleven op basis van halfpension. Men kan kiezen uit 4 gerechten van de ' Tageskarte'. Daarbij kan er een keuze gemaakt worden uit 2 soepen. Het dessert kan niet gekozen worden. Wij hebben alle dagen in het hotel gegeten en we hebben 5x goed gegeten, maar 2x was het erg droog en zout. Ontbijt was OK, genoeg keuze in brood, beleg, ontbijtgranen en een eitje. Wel zorgen dat je op tijd bent, anders is er al veel op.

Over het algemeen was het personeel vriendelijk op een enkeling na.

De prijs/kwaliteit verhouding is prima, de ligging is goed als je met de auto bent. Het OV is aanwezig, maar qua dienstregeling niet ideaal. Wij zijn wel met de trein naar Bazel geweest, dit was vanuit Zell im Wiesental goed te doen (15 min vanaf Todtmoos). Verder hebben we geen gebruik gemaakt van de Konuskaart die we bij het hotel kregen. Supermarkt zit op ongeveer 10 min. lopen van het hotel.

Tips in de omgeving zijn:

Todtnau: de watervallen en de rodelbaan (coaster)

Feldberg: op het hoogste punt kun je bij goed weer de Alpen zien!

Freiburg: leuk centrum om te shoppen en cultuur te snuiven

St. Blasien: cultuursnuiven, prachtig dorpje en mooie kerk

Titisee: leuk toeristisch dorpje en een mooi meer waar je kunt watersporten

een hotel om terug te gaan

fam. Vanelven - Magriet
23-7-2017

hotel was proper ,ook de kamers, werd alle dagen opgeruimd, handdoeken werden gewisseld

het personeel was heel vriendelijk, het ontbijt was ruim voldoende, het avondmaal

was zeer lekker(keuze uit 4 gerechten)

geen negatieve commentaar, een echte aanrader

Geweldig

De Muynck-De Baets
9-4-2017

Eenvoudig-zeer proper-vriendelijk en lekker eten

Prima verblijf goed eten en mooi weer

Dirk groenendijk
9-2-2017

Ontbijt prima eten in de Stube onder het hotel perfect niets negatiefs .

nooit meer

Lucien en Karin
22-10-2016

prijs goed anders niets goeds te vertellen

onvriendelijk

kamers 8dagen niet gepoetst

eten lekker maar weinig keus

We hebben een aantal aanbieders voor Maien voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maien in Todtmoos (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.