Hotel Löwen

6.9Voldoende

Duitsland, Baden-Württemberg, Todtmoos (Zwarte Woud)

6.9Voldoende

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

7 reviews over Hotel Löwen

• 7Adriana11-08-2019

Hotel in het zwarte woud.

Het was een oudbollig hotel dat heerlijk centraal gelegen was in het dorpje Todtmoos. Er was gezellige bedrijvigheid. We hebben op het terras s avonds gebruik gemaakt van het diner. Dat waren ruime porties kosten 2 gangen diner incl drank voor 3 personen 88 euro. Ze hadden ook desserts maar het eten was zoveel dat we dessert maar overgeslagen hebben. We hadden 2 kamers allebei met balkon. Dat was zeer aangenaam.

Het personeel kwam wat stug over.

Met oudere kinderen

• 2017
    6Jack The RagingBull As guest of GMVH10-08-2017

Middelmatig.

Ligging is prima. De éénpersoonskamer is slechts 8m2 en de doucheruimte met toilet wastafel en douche is te klein om de deur met de slaapkamer te sluiten. Zittend op het toilet diende schuin te geschieden, omdat de ruimte tussen wans en toeliet te klein is om de voeten te plaatsen. Ontbijtbuffet standaard, maar avondeten bij HP smaakloos. Geen verblijfsruimte overdag. Hotel is oubollig en verdient een renovatie.

• 8Fijn hotel02-07-2017

Prettig hotel om te verblijven in mooie omgeving

Fijn hotel, mooie kamers, heerlijke biertuin. Vriendelijke mensen, goed eten.

• Oude reviews

6Jan01-09-2014

Een beetje tegengevallen

Het hotel ligt pal in het centrum en heeft voldoende parking. Het heeft een interieur uit de jaren 70, waaraan je ziet dat het al 40 jaar in gebruik is. De badkamer is piep klein (1,8 x 1,8 m) maar wel opgefrist. Klachten van ons en van onze vrienden over de kamer bij aankomst: - er hing een sterk sigarettenreuk - badkamer was niet gekuist en de vuile hangdoeken lagen op de grond - er lagen nog kousen in onze kamer - asbak op het terras zat nog vol peuken Ik heb er geen probleem met dat de kamers niet dagelijks wordt schoongemaakt, maar bij de aankomst verwacht ik wel een propere kamer. Het eten was goed, zonder meer. Er was vriendelijk personeel, maar ook minder vriendelijk personeel. Het zwembad (en de rest v/h wellness) doet wel deugd na een dag wandelen. Als ik ooit nog eens in Todtmoos op hotel ga, dan zoek ik een ander hotel.

• 3decramer becker10-06-2011

nooit meer

waren er met groep voor 3nachten.douche met w.c.was zo klein dat ik mrt mijn 70kg.er niet op kon.je kreeg 1servet voor heel je verblijf.patron onvriendelijk. onwelkom gevoel.eten werd op bord gegooid met 1vettige saus erop.niet 1ster waard

• 8Jan05-09-2010

Prima hotel

Prima hotel Inrichting in schwarzwaldstijl Personeel uiterst vriendelijk Half pension uitstekend keuze uit 4 hoofdgerchten veel te veel om op te eten

• 8ineke30-05-2010

gastvrij

Direct bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen. Het hotel ligt heel centraal aan het begin va het gezellige centrum. Wij hadden een kamer met een ruim balkon aan de achterkant van het hotel met een prachtig uitzicht op de bergen. Heerlijk rustig. In het hotel kan je erg lekker eten. Er is ook een zwembad met whirlpool waar je na een stevige wandeling heerlijk gebruik van kan maken. Kortom een echte aanrader!

0 tips over Hotel Löwen

0 vragen over Hotel Löwen